wat is die pijn toch

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabenn, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi

Ben 12 mrt gestopt met de pil .
    Geen menstruatie gehad dus dacht dat ik zwanger was
    (Pil week 1 vergeten savonds sochtends alsnog genomen)
    2 licht (vaag) positief getest daarna negatieve bloedtest.
    De pil ben ik ook niet asn begonnen omdat ik eerst zeker wilde weten of ik niet zwanger was , was nog voor de bloedtest zeg maar . We hebben ook gelijk besloten om te stoppen met de pil., dus ga m niet meer nemen.
    Nu gisteravond begonnen er hevige buikpijn (menstruatie achtig) en nu ook de hele avond zitten kriperen op de bank.
    Ik heken deze buikpijn uit mijn vorige zwangerschappen.
    Maar ben niet zwanger volgens de testen.
    Wat zou t kunnen zijn? Iemand die dit herkend

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Misschien komt je ongi er toch aan? of een eisprong? daar kan je ook last van hebben

3. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb eigenlijk nooit zoveel pijn voor de menstruatie ook niet voor mijn vorige zwangerschappen. Ei kan ik niet controleren heb geen ovu testen. Maar kan een eisprong echt zo pijnlijk zijn ? Wist ik niet .
    Voelde m ook voor mn zwangerschappen maar kan me niet herinneren dat t zo.n pijn deed

4. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Of je bent aan het ontpillen

5. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    De pijn is nu gezakt t voelt nu als een spierpijn als ik me beweeg ..

6. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Het kan goed dat je aan het ontpillen ben, heb ik ook gehad ben pas na het stoppen van de pil naar 1,5 maand ongesteld geworden..

Ben inmiddels 6 maanden gestopt met de pil..
    Moest afgelopen 21e ongesteld worden en deze niet te bekennen
    Toch zijn de testen negatief :(

Wel klachten voor een zwangerschap

Zit helemaal in onzekerheid :(

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik had dit de eerst 3 keer na dat ik gestopt was met de pil! Lag krom op de bank en had echt veel pijn. Is nu gelukkig wel minder!

8. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Deze pijn had ik heel erg toen ik net gestopt was met de pil en mijn menstruatie eraan kwam. Heb echt liggen schelden op de bank toen van ellende. Dit werd later steeds minder!

9. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog steeds een zeurende buikpijn en rug pijn . Geen ongi te zien . Moet zeggen dat ik de zeurende pijn al vanaf 12mrt voel maar er komt niks alleen 2 dagen eergister en gister was t heftig

10. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hier ook pijn in me onderbuik denk me bm masr je weet maar npoit ik heb de pijn vooral als steekjes en als ik op me buik lig of als ik wat moet pakken en moet rekken zeg maar zoals nu staat de tabket erop en voel ik het maar Jah moetmnog even wachten met testen en mijn eetlust is ook weg dus afwachten dames Hahah

11. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend zeg . Ik ben zeg maar een dikke 2 weken overtijd .
    2 vage testen en een negatieve bloedtest .
    Was gister bik de gyn omdat ik een halfjaar geleden pap 3b had en daar aan geholpen ben moest nu weer een controle uitstrijkje. Ik heb mn verhaal wel verteld en hij zei wel dat een bloedtest ook niet altijd betrouwbaar is :$.
    Moest wachten op mn ongi als ik over 2 weken niet ongi werd moest ik testen zei hij

12. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    O das echt spannend maar nog 2 hele weken wachten ik zou het niet kunnen ik word nu al gek hahaha

13. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    er zit niks anders op .
    af en toe denk ik te voelen dat ik zwanger ben en dan denm ik weer ga toch verder er is niks de bloedtest was negatief .

14. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik vind het echt knap van je ik kan mijn gedachten niet ergens anders op zetten

15. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    nog steeds geen ongi hier en nog steeds buikpijn , word er gek van eerlijkgezegt .....
    t weeig gevoel (menstruatie pijn ) is steeds aanwezig , soms iet minder heftig en dan weer meer maar voel t de hele dag door

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je kan inderdaad heel veel last hebben van het groeien van het eitje, niet zo zeer het springen meestal.
    Ik heb wel maanden erbij gehad dat ik dat rottige gevoel vervolgens bleef voelen (in mindere mate) tot aan mijn menstruatie.

17. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    dus t kan een ei zijn ? t duurt nu al 5 dagen .di avond en woensdag was de pijn op zn top kon niks meer

18. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    vind t wel vreemd dat t zolang duurd . voor ik zwanger werd van de vorige 2 voelde ik t ook altijd maar dan wel maar 2 dagen

19. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik had dit ook met ontpillen.. Zoveel testen gedaan. Ontpillings symptomen lijken veel op die van een zwangerschap, ben toen 3 maanden niet ongesteld geweest, en na 90 dagen werd ik uiteindelijk ongesteld. Moet je nagaan hoe vaak ik gedacht heb zou het al raak zijn..

20. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    weet niet of t ontpillen is ... heb de pil niet zo heel lang geslikt .

wat is de regel eigelijk ? hoelang ben je gemiddeld aan de pil voor t echt ontpillen heet

Deel Deze Pagina