Door me been gezakt...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door BabyAs, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAs

BabyAs Lid

21 aug 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo mama's en mama's to be..

Vandaag is me zo iets geks overkomen.
    Vanochtend belde er een pakketbezorger aan waarvan ik weet dat hij altijd heel erg haast heeft. En ik dus snel de deur moet openen voor mij pakketje weer meegenomen wordt.

Maar nu lag ik nog te slapen en schrok ik wakker Door mijn deurbel.
    Het moment dat ik me bed uit stapte zakte ik meteen Door mijn been, en zo op belande ik op mijn billen op de grond.

Bij het opstaan gebeurde het weer.. Gelukkig kon ik me staande houden en een beetje verward deed ik de deur open.

Daarna had ik een verdoofd gevoel in me been maar er op lopen lukte wel weer.

Ik ben nu 24 weken zwanger en de baby voel ik gelukkig nog.

Maar herkent iemand dit? Ik heb verder geen last ergens van behalve wat bandenspanning. En het door mijn been zakken deed geen pijn. Behalve de val :(

Hoor het graag!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat kan eigenlijk vanalles zijn.

verkeerd gelegen en daardoor wat zenuwen afgekneld, ischiasdie even de weg kwijt was, beginnende bekkenproblemen of gewoon nog net wakker.

3. BabyAs

BabyAs Lid

21 aug 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hmm ja dat zou het best kunnen zijn.
    Bedankt voor je reactie

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had het toen mij si gewricht verschoven was. Maar het kan van alles zijn

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Is niet heel gek, waarschijnlijk heeft er iets afgekneld gezeten. Heb het deze zwangerschap een keer gehad met mijn arm, was opeens niet meer te besturen. Na eventjes trok het bij en kwam het gevoel terug.

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb het geregeld sinds ik bekkeninstabiliteit heb (is chronisch geworden na de zwangerschappen) ook als ik op dat moment geen pijn heb ofzo.

7. Lilyofthevalley

25 sep 2014
    21
    0
    0
    Hier ook een zwangere die geregeld door de been is gezakt. Ik ben nu 27 wk en 6 dagen zwanger en sinds twee weken zak ik geregeld door mijn been. Ik heb het vooral als ik van de bank afkom of uit bed kom dan kan ik gewoon niet meer op die been staan laat staan lopen, dat is zo pijnlijk. Ik heb het aan mijn gynaecoloog gevraagd want ik dacht dat ik bekkeninstabiliteit had, maar de gynaecoloog vertelde mij na onderzoek dat mijn zenuw bekneld was en dat je er niks aan kon doen en dat ik tot de einde van mijn zwangerschap last zou blijven houden of zelfs erger zou worden.

Deel Deze Pagina