Twijfelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1203mama, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hey

Ik ben gelukkig eindelijk ongesteld geworden na 88 dagen. Maar ik zit echt heel erg te twijfelen of ik weer aan de pil moet gaan. Ik wil echt dolgraag een kindje maar ik weet niet of het de perfecte tijd is. In juli moet ik meer gaan werken. Dan word het 4 dagen per week. Ik weet niet of ik dat xou redden als ik zwanger ben. Nu is woonsituatie ook niet ideaal. Dan denk ik ook weer bij me zelf in 9 maanden veranderd heel veel maar dat zij ik ook toen ik zwanger was. Maar het kindje had al over ongeveer een maand geboren moeten worden en tot nu toe is er nog niks veranderd. Mijn vriend wil echt heel graag een kindje en hij zegt ook 9 maanden duren lang en tegen die tijd hebben we dingen veel beter geregeld en het kan ook nog wel even duren voordat ik zwanger ben.. maar ik begin een beetje te stressen. Watnou als ik wel snel zwanger ben en het is nog niet veranderd tegen die tijd dan zou ik mijn kindje niet alles kunnen geven wat die verdient..

Lukt 4 tot 5 dagen dagen werken als je zwanger bent?
    Moet ik wachten of moet ik het er toch op wagen want hele grote kans dat we binnen 9 maanden wel gewoon een groter huisje hebben.. maar ik ben gewoon bang dat het niet zo is.. wat zouden jullie doen??

Xx

2. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat je een miskraam hebt gehad??

Wij hebben een eigen zaak en ik werk nog parttime (24 uur) in een supermarkt, het is veel aanpassen en elkaar weinig zien maar het is te doen hoor,
    Ik werk s ochtends en mijn vriend smiddags tot 1 snachts

Ook een klein huisje kun je met aanpassingen 'groot genoeg' maken denk ik :)

3. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Als eerste sterkte met je miskraam..
    ja eind november curretage gehad en daarna nog niet alles goed dus 12 februari weer een curretage.. dankjewel voor je reactie geeft me weer een iets beter gevoel. Bij mijn oude baan moest ik heel veel staan en 10 uur op een dag ik redde dat toen niet toen ik zwanget was dus ik ben daar toen gestopt. Maar ik heb het nu zo naar mijn zin op werk dus ik wil nu echt niet hoeven te stoppen. Ik werk meestal van 10 tot 6 dus dat zou ik denk ik wel moeten volhouden het lijkt me alleen zo lastig met de ochtendmisselijkheid...

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb tot een paar dagen voor de bevalling gewoon doorgewerkt. Eigen zaak, dus minstens 5d p/week. ;)
    Als je een voorspoedige zwangerschap hebt, dan kan het dus prima. En zo niet, dan zijn daar regelingen voor.

5. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Over je werk zou ik me niet te druk maken. Als het zover is merk je vanzelf of het wel of niet gaat. Als het niet gaat vanwege je zwangerschap, dan kun je je om die reden gewoon (gedeeltelijk) ziek melden en krijg je uitbetaald door het uwv. Het is natuurlijk te hopen dat het niet nodig is, maar anders wordt dat dus gewoon geregeld.
    Wat is er niet ideaal aan je woonsituatie? Klein wonen hoeft niet erg te zijn hoor, zoveel ruimte heeft een kleintje niet nodig. Die is vooral blij als jullie er zijn:).
    Je weet nooit van tevoren hoe de situatie zal zijn, ook niet als je nu een geweldige baan en een megahuis hebt. Dat kan tijdens die 9 maanden ook veranderen. En als je eenmaal zwanger bent is de noodzaak om dingen te regelen denk ik ook hoger, waardoor je het minder snel op de lange baan schuift. Als je niet zwanger bent laat je dat misschien eerder liggen.
    Succes met een keuze maken!

6. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Als je een kindje wil moet je er voor gaan, luister naar je gevoel.

Ik woon ook klein, 1 slaapkamer dus zou bij ons komen te liggen. Dit vond ik eerst niet ideaal, maar me vriend wist me te overtuigen. Wij wonen hier gewoon heerlijk en zal echt nog niet weg willen! Een uitzicht van 11 hoog krijgen we waarschijnlijk nooit meer ;) .. Maar mochten we een leuk huisje tegen komen met meer slaapkamers zijn we natuurlijk weg, maar heeft voor ons geen haast.

Ik weet niet wat bij jou de reden is dat je twijfelt over jullie woning? Maar er is overal een oplossing voor!! :)

En met je werk komt het ook wel goed !

Succes met je keus :)

Deel Deze Pagina