Hallo meiden, We zijn er deze week achter gekomen dat we voor het eerst zwanger zijn! Super blij natuurlijk. Maar mijn vriend is Spaans en zijn ouders wonen dus in Spanje. Nu willen we in januari wel een weekje gaan, maar dan zou ik al 16 weken zwanger zijn. Weten jullie een leuke manier om ze te verassen, behalve dan voor de webcam het gewoon vertellen? Mijn (stief) vader is dit weekend jarig en hem geven we een rompertje met I love opa erop. Wie heeft er een leuk idee?
Ik weet niet of het gaat maar misschien dat je vriend daar een locale bakker kent en een taart laat bezorgen van zwangerschap..
Je zwangerschapstest inpakken en opsturen? Een foto maken dat jullie samen een test vasthouden en daar een briefkaart van maken? Succes! En natuurlijk van harte
Graag gedaan! Of een zingende boodschap of doos met helium ballonnen erin die naar boven vliegen als ze hem open doen in blauw en roze natuurlijk .. succes en geniet ervan!
leuk, gefeliciteerd! Ik zou een pakketje maken en sturen met de post met daarin: een (voorlees/plaatjes)boek voor opa's en oma's, een foto van de echo, een slabbertje, kleine sokjes, zoiets? en dan een foto erbij van jou en je man met jullie handen op je buik ofzo.