Schimmelinfectie..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kalush, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe je een schimmelinfectie (vaginaal) kan herkennen.
    Op het moment zit ik aan een antibiotika kuur voor blaasontsteking en als bijwerking kun je een schimmelinfectie krijgen.
    Ze hebben het over witte vloed.. Tja ik heb sinds ik zwanger ben last van redelijk wat afscheiding.

Hoe weet ik nou of het een infectie is of niet?

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey

wat ik zo weet is dat je dan behoorlijk witte afscheiding krijgt,en dat het een melk kleur is.
    en dat het zo verholpen is met vaginale zetpillen.
    en als je twijfelt dan zou ik even naar de HA gaan voor de zekerheid.

groetjes mounia

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Door je zwangerschap kan je ook last krijgen van (witte of helder) gekleurde afscheiding. als je last van jeuk hebt e/o de afscheiding gaat verkleuren zou je een schimmelinfectie kunnen hebben.

4. Eppie

Eppie Lid

4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Veel jeuk!

5. Niet meer actief

idd erg veel jeuk! En bij mij werd de afscheiding korreliger. (ook door antibiotica voor blaasontsteking) Paar dagen met "schimmelcreme" gesmeerd en t was weer over....

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    jeuk, veeeel jeuk (en hier ook de korrelige afscheiding)

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Jeuk/roodheid van onderen. Witte korrelige afscheiding, vaker plassen, en pijn bij de sex kan er ook bij horen.

8. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    Ik heb sinds een paar dagen Heel erge jeuk bij mn schaamlippen en het is helemaal opgezwollen en doet hartstikke pijn en het brandt ook nog es.. zou dit ook een schimmel kunnen zijn? ik wil liever niet dat die dokter ernaar gaat kijken want het namelijk een mannelijke arts en dat vind ik niet zo prettig maar mischien komt dit julie ook bekend voor?

9. ruelF

ruelF Niet meer actief

Als je niet het gevoel hebt dat je hiermee terecht kunt bij je arts, omdat het een man is, kun je altijd een vrouwelijke arts zoeken. Dat zou geen probleem moeten zijn volgens mij. Ik had dat namelijk ook en ik ben ook overgestapt en ik voel me daar veel beter bij.
    Ik reageer daar even op, omdat ik weet dat het gevoel dat je niet bij je HA terecht kunt heel vervelend is.

10. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    veel jeuk en witte afschijding,
    en soms een brandend gevoel..
    groetjes

11. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    gewoon een vrouwelijke arts vragen

12. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    oke bedankt, ik wist niet dat je daar gewoon om kon vragen, ik zal zo maar even gaan bellen dan..!

Deel Deze Pagina