Hallo dames, ik heb net een profiel aangemaakt dus ben hier nieuw 😊. Mijn nod is 15de oktober en heb deze maand ovulatietesten gebruikt, de eerste dag dat ik die testen heb gebruikt was het meteen mijn eisprong maar ik heb dus sex gehad dag voor mijn eisprong en daarna niet meer want man lief was ziek en daar ik weer 😩. Denken jullie dat ik kans maak??
Hoe heb je je eisprong opgespoord? Kan natuurlijk, maar is wel erg toevallig dat je een dag test en direct positief test Zeker dat je juist getest hebt? Ovulatietesten weergeven niet je eisprong maar je LH-piek, je eitje springt dan zo'n 2 dagen later. Dit betekent dat je zo'n 3 dagen voor de eisprong seks hebt gehad. In feite kunnen zaadjes een paar dagen blijven leven, maar de kans wordt dan wel kleiner.
Ja normaal moest ik de vorige zaterdag mijn menstruatie krijgen, dus vrijdag een zwangerschapstest gedaan die was negatief ikk heb dan maar een ovulatietest gedaan en was knak positief. Dus waarschijnlijk heb ik deze maand een te lange cyclus als ik van ovulatietest uit ga een cyclus van 41dagen. En 2dagen na elkaar ovulatietest gebruikt en was niet meer positief. Nu heb ik echt heel lage rugpijn en witte afscheiding. Ik weet niet of het op iets kan wijzen 😬