Hallo, Ik was gestopt met de pil op 28 maart, daarna ongesteld geworden. Tot vandaag niet meer ongesteld geworden, dus bijna 3 weken overtijd. Heb veel last van moeheid, vaak plassen, krampen (al vanaf 2 weken voordat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden), wat ik vooral raar vind is dat mijn borsten wel bijna een cupmaat zijn gegroeid! Ze voelen wat hard aan en gespannen. Even last gehad van zeer gevoelige tepels maar nu niet echt meer. Ook zelfs een keertje een lichte bloedneus gehad (wat ik echt nog nooit heb gehad). Maar vandaag, bloeding. Het lijkt wat anders maar toch best veel. Ben ik gewoon ongesteld geworden?Maar waarom al die klachten? Vooral mijn borsten vind ik zo raar, door de pil horen ze toch te groeien? Dan al helemaal niet na de pil!? Ik heb vaker gehoord dat sommige vrouwen nog ongesteld worden. Ik weet 't allemaal even niet meer! Alvast bedankt! liefs, nonaa
hoi, ja dit kan bij het ontpillen horen allemaal. wacht maar even af of de ongesteldheid doorzet. Als het bij heel weinig bloeverlies blijft kun je een test doen. Lees ook eens het artikel over stoppen met de pil bovenaan deze pagina. Mirjam