ik weet het nu echt niet meer !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door flower 27, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Pfffffffffffff ik weet het echt niet meer ,had vorige week een bericht gezet dat ze het hartje nog niet hoorde kloppen met met 5 weken en 5 dagen ,want hun raar vonden ,maar achteraf natuurlijk helemaal niet raar is ..
    Ik had mij er veel minder druk om gemaakt door jullie berichten en woensdag zou ik dan weer een ego krijgen ,maar nu gister avond bij mijn vader verloor ik ineens wat oud boed ik natuurlijk helemaal in de stress en meteen de gynocoloog gebeld in het ziekenhuis ik mocht meteen komen ...
    Gister zou ik 6 weken en 4 dagen zijn .
    Ze ging kijken en het vruchtzakje zat nog goed mijn baarmoedermond gesloten en geen vocht in mijn baarmoeder ze zei dat het er gewoon goed uitzag .
    Het verschil met de ego een week terug was dat er een zwangerschapsring was te zien dat zag ik ook meteen en het vruchtzakje was gegroeit,dus wel een teken van leven het was 1 cm gegroeit in een week tijd ,maar volgens de meting is mijn zwangerschap nog in een heel vroeg stadium volgens haar rond 4 weken ,dus 2 weken zwanger dat kan echt niet had op 29 mei een positieve test !
    Maar het vreemde is natuurlijk wel dat het in een week tijd gegroeit is !
    Ik weet niet meer wat ik nu moet ze zei dat er ook een kans bestaat dat het een miskraam wordt ben zo verdrietig!
    maar zou het dan echt kunnen dat mijn eisprong bv 6 dagen later was en de bevruchting mischien ook later dat het is blijven hangen ?
    ik snap er niks van en zei zelfs ook niet hoe verklaar je dab die positieve test op 29 mei ?
    ik voel me ook echt zwanger heb net nog boven de pot gehangen en heb heen bloed verlies meer ...
    ik hoop dat jullie het een beetje snappen is zo,n vaag verhaal ...
    O ja mischien voor de gene die er verstand van hebben mijn vruchtzakje was nu 1,8 cm en mijn zwangerschapsring 4mm ..
    ik hoop dat er iemand is met een soort gelijk verhaal of die mij een beetje kan geruststellen of juist niet wil gewoon weten waar ik aan toe ben ,wat ik waarschijnlijk pas volgende week woensdag weet op de ego ...
    ben zo verdrietig ,we willen dite kindje zo graag en het voelt zo goed ..

liefs Flower

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff meis wat een onzekerheden allemaal zeg,
    en je hebt nog geen hartje zien kloppen?wt ik begrijp uit je verhaal

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

Bij mijn zus waren ze het spoor ook volledig bijster... haar zoon was de 1e keer officieel uitgerekend in augustus, daarna werd het 6 september maar kwam 16 september en was bestwel klein en licht... Niet dat dat gelijk wat zegt maar wie weet... Nog even afwachten denk ik maar. Wanneer mag je weer?

Sterkte met wachten (geen krampen of bloed is veelal een goed teken)

Elle

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    pfff meid...
    je verhaal is voor mij herkenbaar...
    bij ons twijfelde ze ook of ik minder ver zwanger was, wat bijna niet kon gezien de datum van mijn positieve test, of dat het mis was gegaan... ik wil je de hoop niet ontnemen maar bij ons was het helaas foute boel! het was bij mij ook gegroeid maar dit kan schijnbaar iets ivm de hormonen in je lichaam! wij hebben zo bijna 2 weken in onzekerheid gezeten. ook ik was ziek van de hormomen, dit zelfs nog toen we al wisten dat het mis was! nogmaals ik wil je de hoop niet ontnemen en ik duim voor jou dat het wel goed zit, wat natuurlijk ook kan, maar probeer jezelf te beschermen en hou in je achterhoofd dat het ook mis kan zijn! heel veel sterkte!

liefs rebbel

5. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt voor jullie snelle reactie,s ..
    ik heb zeker in mijn achterhooft dat het niet goed is maar die onzekerheid!pffffffffff laat het dan nu maar uit komen trek het echt niet meer !

ben echt ten einde raad!

liefs

6. Lientje25

Lientje25 Lid

3 okt 2007
    39
    0
    0
    sint-Truiden
    Hoi meid,

mijn zus is zwanger van een 2ling. Bij de eerste controle zei haar gyn dat ze met 2 waren,maar dat er eentje niet meer leefde,omdat bij het ene het hartje heel duidelijk klopte en bij het andere was er geen actie. De gyn had haar dus gewaarschuwd,als ze begon te bloeden,dan was het daarom. Natuurlijk waren ze erg verdrietig,maar toch ook blij dat ze 1tje konden houden...
    Bij de volgende controle had mijn zus nog steeds niet gebloed. Bij de echo bleek dat het 2de kindje ook leefde en toen was er dus hartactie te zien! Blijkt gewoon dat ze niet even oud zijn,maar enkele dagen verschillen.

Ik weet het,het is niet hetzelfde verhaal,maar wil je zo toch een hart onder de riem steken (en hopelijk is dit een beetje gelukt...)

Dikke kus

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ging ook met 6 weken voor een echo (was met 4 n 5 weken ook geweest en ze konden toen niets zien)

met 6 weken zag ze een vruchtzakje en zei ze dat ik 2 weken minder ver was..

met 8 weken ben ik weer gegaan..en het hartje klopte..:)

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohja en ik was gewoon 8 weken :) en dus niet 2 weken minder lang..

9. Patty20

Patty20 Lid

8 jun 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    Hej meid,

Ik heb vorige week maandag een echo gehad om mijn termijn te bepalen, ik dacht zelf dat ik ruim 7 weken was, maar op de echo was alleen een vruchtzakje te zien van 4,1 mm ( ik was toen dus pas 4,5 week ) nu inmiddels 5,5 week.

Ze vertelde mij ook dat ik of korter zwanger was dan ik dacht, of dat ik een missed abortion had gehad. Ik heb nu over 2 weken mijn eerste afspraak bij de vk en daarna een echo, nu hopen dat ik geen bloed verlies in de tussentijd.

Ik voel me niet echt zwanger, ik ben wel wat moe maar verder nog geen verschijnselen. Ik zal voor je duimen !

10. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Hey meid,

Jeetje wat een toestand! Ik heb zelf eerder een miskraam gehad, maar ik kan mijn verhaal totaal niet met de jouwe vergelijken. Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat alles toch goed is.

Dikke kus

11. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Jeetje wat moet jij je onzeler voelen. ER zitten hier ook op deze site een aantal verloskundige die je misschien raad kunnen geven. Ik was ook zo ozeker als de pest in het begin. Las alleen maar wat er allemaal fout kon gaan en het werdt zo erg dat mijn vriendje zoiets had van als jij niet heel snel ophoudt met gestress gaat dit niet leuk worden,
    ! van de vk hier op deze site heeft me toen een paar hele bemoedigde woorden toegesproken via de mail waaronder bijv heb een beetje vertrouwen in de natuur en laat het zijn gang gaan. Ook verbood ze me om nog dingen te lezen hoe het fout kon gaan en wat er allemaal mis kan gaan. Ook vertelde ze me dat het lichaam je 9 maanden de tijd geeft om hier aan te wennen en in het begin is het heel eng allemaal maar ik moest er ook een beetje vertrouwen in hebben.

Misschien kun je hun je verhaal uitleggen en misschien kunnen ze jouw ook gerust stellen hoe ze het toen bij mij hebben gedaan. Ik heb er heel veel aan gehad.

Sterkte met alles meid.

Liefs nance158

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn eerste echo was met 5 weken en toen was de vrucht 1.8 mm dus precies hetzelfde! Er was nog geen hartactiviteit te zien en ik moest na 2 weken terug komen. Totale onzekerheid volgende natuurlijk. Helemaal omdat ik voor die eerste echo een bloeding heb gehad met veel krampen en helder bloedverlies. Maar na 2 weken kreeg ik weer een echo en wat bleek...ik was gewoon 8 weken en 1 dag! Nu ben ik 18 weken en gaat het helemaal goed!

Ik denk dat mijn verhaal dus bijna hetzelfde is en het gaat hier super. Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo zal gaan. Succes en maak je niet te druk. Dat is ook slecht voor je zwangerschap.

x

13. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    O wat fijn om jullie verhalen te horen en dat het is dus heel vaak ook gewoon positief is .
    Jullie hebben gelijk dat ik me niet te druk moet maken is ook niet goed voor het kindje ...
    En patty ik zal ook voor jou duimen we zitten in het zelfde schuitje ...
    wanneer heb jij je afspraak ?

liefs flower

14. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    hoi patty ,

jeetje jij zal ook in de zenuwenen zitten ,wat een rot gevoel he !
    is het jou eerste zwangerschap ?
    wanneer heb jij die afspraak ?

gr Flower

15. Patty20

Patty20 Lid

8 jun 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    Flower,

Ik heb 1 juli een afspraak bij de verloskundige maar ik moet woensdag ff bellen om een datum voor de echo af te spreken. Het liefst heb ik zo snel mogelijk een echo om te zien of het is gegroeid, maar aan de andere kant wil ik ook nog ff wachten omdat ik dan waarschijnlijk het hartje kan horen op de echo..

Elke dag zonder bloeding is een goeie !

16. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    ik wil jullie bedanken voor lieve reactie,s
    ik maak mij toch nog steeds zorgen het is gewoon onmogelijk dat ik twee weken minder ver ben heb op 28 mei een positieve test gehad en had dus volgens haar berekening op 26 mei ongeveer zwanger geworden .....
    Ik ben gewoon echt bang dat het niet goed zit het is toch raar allemaal ..
    het enige wat nog positief voelt is dat het wel was gegroeit in een week tijd en er was een ring zichtbaar ..
    weer iemand trouwens wat een ring is ?
    waar dient het voor ?

liefs Flower

17. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nee geen idee. Kunnen ze je dat niet bij de vk uitleggen? of op google nazoeken?

Liefs nance158

18. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden ik heb vanmiddag om twee uur de afspraak in het ziekenhuis ,dan ga ik horen of alles goed is met het kindje pffffff ben zooooooo nerveus !
    ik hoop zo dat alles oke is !

liefs flower

19. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Laat ff wat horen hoe het is gegaan.
    Ben gister ook geweest naar de verloskundige. Kindje is ingedaald das mooi en goed nieuws.

Heb alleen een bloeddruk van 125/90...
    Bij 125/95 zit ik tegen een zwangerschapsvergiftiging aan en momet ik naar het ziekenhuis. Ik mag dus nog minder doen als dat ik nu al deed.

Zo zie je maar als je in het begin bent van je zwangerschap dan maak je je zorgen om dingen en loop je op het einde dan zijn er ook dingen om je zorgen over te maken.

Ik ga heel erg voor je duimen.

Liefs nance158

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    heel herkenbaar.
    Ik had met 6 week een echo en een lege vruchtzak, alleen zo'n ring.
    de gyn dacht dat ik of minder ver was dan 6 week of dat ik een windei had.
    een week later weer een echo en een kloppend hartje en gewoon 7 week zoals ik al dacht.
    ik hoop dat dit bij jullie ook zo is!
    sterkte met die onzekerheid.

Deel Deze Pagina