Op zich heb ik het (tot nu toe) makkelijk dit jaar! De jongens willen maar één ding uit alle speelgoedfolders: de ijsmachine. Maar ik vraag me af of dat nou echt wel iets is? Ze kosten ong 20 à 30 euro. Op internet heb ik nog geen recensies kunnen vinden. Heeft iemand een idee, wat ik kan verwachten?
Ik heb er vroeger ook 1 gehad, werkt wel, en erg leuk, maar de lol is er ook wel snel vanaf hoor... Een paar keer ijs gemaakt, vervolgens in de kast beland en nooit meer aangekeken terwijl ik hem toen ook heeeeeeeel graag wilde hebben als kind Vooral het 'lange' wachten vond ik vervelend.
Onze oudste heeft diegene van bovenstaande link. Deze heeft ze voor haar verjaardag gekregen. Het is heel leuk, maar wel een heel gedoe voordat je ijs hebt. Je moet de kern vullen met ijs, heet water en zout en er dan omheen een mengsel van room, melk en evt smaakje ingieten. Door te draaien onstaat er dan ijs. Wel echt ijs en best vol van smaak. Het smelt alleen ook net zo hard weer. En van hier de ervaring dat het ook wel een beetje kliederboel wordt op tafel Conclusie: leuk maar wordt toch niet heel veel gebruikt!
Ja zoiets inderdaad. Wel jammer dat er nog zoveel bij moet. Kan ik steeds boodschappen gaan doen als ze het willen gebruiken (room heb ik niet standaard in de koelkast). Bedankt voor de reacties!