Wanneer een scheiding in het haar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleinesara, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Onze dochter heeft nu echt een jongenskapsel, met een kruin en dan aan alle kanten sluik naar beneden. Wanneer krijgt een meisje een beetje een scheiding zodat het aan de zijkanten naar beneden gaat vallen? Gaat dat vanzelf als het haar langer word? Ik zit namelijk heel erg te twijfelen of we het laten knippen, als knippen betekent dat de kruin blijft dan laat ik het liever nog even groeien tot ze een meisjeskapsel heeft ;).

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoe was het bij je oudere dochter?

3. kleinesara

Ik heb twee oudere dochters, maar met heel ander (veel dikker en krullend) haar. Sara heeft heel dun sluik haar en dat is heel anders dan ik gewend ben.

4. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haar valt idd vanzelf in een scheiding als het zwaar (lang) genoeg wordt.
    Je kunt het miss een beetje helpen door het in een scheiding te kammen als het nat is.
    Een klein stukje afknippen bevordert de groei bij volwassenen... weet niet hoe dat bij kleintjes is, maar de puntjes eraf kan het voller doen lijken.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Sinds ik met m'n zoontje naar de kapper geweest ben kan ik wel blijven gaan. Het groeit harder dan ook. Dus wat dat betreft zou ik zeggen gaan! Ik zou er verder gewoon zelf een scheiding in kammen als de haartjes nat zijn.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier geen idee wanneer hij dat heeft gekregen maar hij heeft er nu wel een scheiding in tot mijn ergernis :p ik wil zijn haren naar achteren kammen maar door die scheiding lukt dat niet.

7. beccie

beccie Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft ook heel sluik haar en kan er ook nog niks mee.
    ik doe er nu gewoon een staartje in bovenop.

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter heeft meerdere kruintjes, maar vanaf dat ze een maand of 11 is heeft ze een zijscheiding. In het midden komt er denk ik nooit heen, maf haar :)

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook alleen een soort scheiding iets vanaf het midden. Idd een soort zijscheiding. Hebben ze alledrie. Heel irritant!

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijn dochter heeft vrij lang haar maar Nog steeds geen scheiding. Ondanks kapperbezoekjeS en bijna dagelijks opzij kammen. Ben benieuwd of het ooit komt. Het valt nu vanaf het kruin recht naar voren. ..

11. kleinesara

Ja dat hier dus ook, het valt vanaf de kruin recht naar voren. Ik maak meestal 2 staartjes of doe haar een haarband in maar als ik geen tijd heb loopt ze dus met dat bloempotkapsel rond ;).

12. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik deed altijd een knipje in die ze ook liet zitten.

Deel Deze Pagina