goedemiddag dames, Ik was vanmiddag naar de winkelcentrum en me moeder liep even in de nagelstudio binne jullie kennen het wel acryl nagels en gel nagels lucht een vreselijke sterke lucht hing daar en ik ben nu inmiddels 5 weken zwanger.. ik stond er ongeveer 5 min ik vroeg me dus af of het schadelijk is? ik maak me nu enorme zorgen
Nee hoor. Het lijkt mij niet gezond als je daar iedere dag boven hangt, maar dit maakt niet zoveel uit hoor.
Gelnagels ruik je sowieso niet, die heb ik zelf al jaren en kan totaal geen kwaad. Echter acrylnagels is iets anders en die lucht is wel een stuk schadelijker maar niet als je er maar eventjes instaat, als je elke dag in die lucht zit dan is het zeker niet gezond.
En als je acrylnagels laat zetten dan? Ik heb al jaren gelnagels maar kan ze nu door omstandigheden niet laten bijwerken. Mijn schoonzusje kan wel bij mij thuis komen om acrylnagels te zetten maar ik vraag me dus af of het wel gezond is. Nu wil ik na de bevalling geen nagels meer, maar voor nu wel omdat mijn eigen nagels ontzettend inscheuren en scherp zijn zodat ik al mijn eczeem open krab...
Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen tijdens de zwangerschap want je zit dan toch snel 1,5 uur per keer in die lucht. IK heb mede daarom ook gelnagels.
Ik laat gewoon acryl nagels zetten hoor! Er is goede ventilatie en die 3 kwartier dat ik er zit elke 4 weken dat zal best wel meevallen!
Ik zet zelf acrylnagels, nu ook nog. Niet fulltime ofzo, 1 a 2 per week. Als je goed ventileert en niet hele dagen in die lucht zit dan is het niet erg hoor.