hoi dames, in mei ga ik met me dochter van 5 vliegen. we wonen zelf in het gooi en en moeten om 8.40 vliegen dus 6.40 op schiphol zijn. helaas kan niemand ons weg brengen en ik zit nu te dubben hoe ik het zal aanpakken. ik zat te denken om te parkeren bij station weesp of bussum-zuid want dat is allebei gratis en dan de trein te pakken, maar hoe veilig zal het zijn? ik vind het wel spannend om al zo vroeg met me meisje opstap te gaan en staat me auto daar wel veilig?
Ik woon zelf ook in het gooi en werk in Weesp en zou dat echt niet doen eerlijk gezegd. Niet bij het station in iedergeval. Wellicht beter in een woonwijk maar ik weet niet hoelang je weggaat valt misschien ook op als een auto 2 weken stil staat....
Parkeren bij een parking van Schiphol een optie? Zijn genoeg aanbieders, en dan ga je met n shuttlebus naar Schiphol toe.
Je auto in een woonwijk neerzetten, vind ik eigenlijk een beetje aso. Als het bij het station niet veilig is, zou ik gewoon voor Schiphol SmartParking kiezen. Je auto staat er bewaakt, je kunt dag en nacht elke 10 minuten met de bus naar de hallen, dat is maar 5 minuutjes rijden. Hier alleen maar goede ervaringen!
En daar bij Bussum-Zuid gewoon bij een woonhuis of flat? Dat valt minder op dan op een parkeerterrein waar je auto dan helemaal alleen over blijft.
Waar woon je in het gooi ? Kan je niet vanaf je woonplaats met de trein ? Qua tijden moet dat wel te doen zijn mits je in een plaats woont met een trein station... Anders zou ik idd kijken voor parkeren op Schiphol.
Hm eens kijk bij schiphol parking. Ik dacht alrijd dat dat zo duur is. Ik woon zelf helaas niet in een plaats met een treinstation
Is er niemand die je af wil zetten bij BZ? Ik heb hen daar overigens geregeld neergezet. Nooit iets gebeurd. Maar ja .. Dat is geen garantie natuurlijk. Edit, sorry. Zie nu dat niemand je kan brengen. Taxi wellicht? Mogelijk kunnen ze jullie wel halen?
Ik zet mijn auto altijd op Smart Parking van Schiphol. Ben nu 49,00 kwijt voor 8 dagen in de meivakantie.
Zou een taxi regelen voor vervoer naar Bussum of Weesp, zelf geen goede ervaringen met auto lang (2 weken) op een station... Ruitje ingetikt en ook nog ingeregend, auto was niks meer waard toen ik terugkwam.