Au onze oren !

Discussion in 'De lounge' started by Shawarma, Aug 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Wij zitten momenteel in Turkije in een mooi resort.
    Nu is het zo dat we echt alle 4 pijn in onze oren hebben.
    Zo jammer dit..En de kindjes hebben 's avonds ook wat verhoging.
    Ik ben langs de arts op het resort geweest, en die heeft ons antibiotica druppels meegegeven voor in het oor. Ook heeft hij 2 andere drankjes meegegeven maar wil daar niet aan beginnen. Omdat ik weet dat hij ons dat ook extra aansmeert, terwijl het mij lijkt dat het om die oordruppels gaan. Wel weer een domper op de vakantie dit.. Iemand anders nog wat tips voor ons? Zodat we in ieder geval nog een paar dagen van de vakantie kunnen genieten buiten ons hotelkamer?

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Is het zwemwater wel in orde? Klinkt niet zo goed..

Tips, ehm.. Neusspray misschien? Paracetamol heb je neem ik aan? Wel heel rot zeg :(

3. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Ik heb hier zoutoplossing en uiteraard paracetamol.
    Het is inderdaad erg vervelend dit.. Gezien we het ook alle 4 hebben twijfel ik ook aan de kwaliteit van het zwemwater.
    Ik denk dat ik zo nog even naar de apotheek ga en xylometazoline haal. Meer dan dit kan ik denk ik nu niet doen. Maar goed op een gegeven moment heb je je hotelkamer wel gezien.

4. Cathelijne1986

Als ik google kan ik verder alleen vinden dat je veel moet drinken :(

5. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Bedankt cathelijne,

Ik vind het al fijn dat ik het ff van me af kan typen.
    Lucht ook wel op. Je verwacht natuurlijk niet dat je vakantie zo verloopt.

6. CSI

CSI Bekend lid

Jun 7, 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL