Iemand, maar dan ook iemand ervaring mee..? Korte uitleg: de vruchtzak bestaat uit 2 lagen die naar elkaar toe groeien en de gehele vruchtzak worden. Dit gebeurd eigenlijk altijd VOOR de 14 weken. Ik ben nu bijna 16 weken en het zit nog los van elkaar. Het hoeft niet Perse slecht te zijn en ik hb nog kans dat ze toch aan elkaar groeien tot 20 weken. Ik kom hier niets van tegen op internet, alleen in Amerika, dus dan maar even hier vragen.... Iemand...?
Niemand? Echt een zeldzaam iets dus.. Of je moet tussen de 12 en 20 weken geen echo meer hebben gehad en het dus nooit opmerkingen..... Hmm.. Jammer voor mij, gelukkig voor andere.
Sorry meis ik wou dat ik je de informatie kon geven waar je naar zoekt maar helaas ! Hopelijk kan je snel wat meer info voor jezelf vinden Succes
Vroeg geboorte... En dan moet je denken aan rond de 30 weken. Op zich is het vlies sterk genoeg alleen als er ergens een scheurtje in komt kan dat als gevolg hebben dat er in het andere vlies ook een scheurtje komt.. En dan breken je vliezen. Ook kan het een teken van down zijn, maar dat is bij ons al uitgesloten. In Amerika zijn er mensen die gewoon gezonde kinderen hebben gehad. Maar dit allemaal was pas na de 20 weken geconstateerd. In principe heeft het bij mij dus nog 4 weken de tijd om naar elkaar toe te groeien..... Duim duim duim! Begrijp er niets van dat ik alleen verhalen in Amerika ervan tegen kom en hier echt helemaal niets. Dacht doe eens een poging.... Maar hier ook niet. Dan maar afwachten! thnx dames..
Oh Saffira, je krijgt het wel voor je kiezen met deze zwangerschap. Had je andere topic ook gelezen van de hersentjes. Ik hoop zo enorm dat het toch allemaal goed komt en dat het meevalt en dat je straks bij de 20 weken echo mooie hersentjes en een mooie vruchtzak ziet. Zo dat is eruit.Dat moest ik je gewoon even toewensen. Sterkte meid, ik vind je een taaie!!!! ps is dit uit de go van vandaag gekomen? Of krijg je die nog? Hele veel sterkte!
Ik ken het niet, maar vind het echt heel rot dat dit er nu ook nog eens bijkomt. Bah, alsof het niet al spannend genoeg is zo! Ik hoop dat de vliezen aan elkaar gaan groeien en je zoontje nog lekker lang bij je blijft zitten.
He bah meid wat naar om die onzekerheid te hebben Heb er idd ook nog nooit van gehoord... Ik hoop ook echt dat het allemaal goed komt en dat je over een hele lange tijd je zoontje pas in je armen mag sluiten!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Het wkz in Utrecht heeft vandaag uitgebreid gekeken en hem goed gekeurd! Alles wat er hoor te zitten zit er en alles ziet er uit zoals het er uit hoort te zien op deze termijn. Hij zei dat hij nooit 100% zekerheid kon geven maar zei wel voor 90% zeker te weten dat dit kind gezond is. We krijgen de 20 weken echo nog wel daar.. Moest van hun echt gaan genieten nu dus dat ga ik zeker proberen... Ben super blij maar ook nog een beetje beduusd. Wat een rollercoaster is het geweest de laatste weken! Over de vruchtzak waren ze heel simpel.. Ieder mens is anders, ze maakte zich er geen zorgen om. Maar het leek ook al minder te zijn en meer naar elkaar toe gegroeid! Voorzichtig: jippie!! 😄 Bedankt voor de lieve berichtjes dames! Xx
Aaah wat een geweldig nieuws!!!! Ik hoop dat je binnenkort echt kunt gaan genieten, kan me voorstellen dat dit nu nog heel lastig is. Wat een achtbaan zeg, maar wel met de best mogeijke uitkomst! Gefeliciteerd