Ik had zoiets en die is net gesneuveld. Ik heb hem als cadeau gekregen maar op het merkje aan de onderkant stond gilde. Zodoende kwam ik op ene Duitse site waar ik hem kan krijgen maar ik kan in NL niets vinden. Volgens mij worden ze vast ook in woonwinkels verkocht maar ik weet niet welke...
GILDE HANDWERK: GILDE Sculpture Hier staat hij op de site, dus misschien een vragen waar het te koop is. Zal nog even verder zoeken.
Ja lin daar had ik hem ook gezien maar geen webwinkel ofzo, maar ik kan ze idd morgen bellen. Verzenden vanuit Duitsland is ook "maar" 15 euro dus dat valt mee maar wil hem wel graag eerst in een winkel zien edit ik zie net dat het bedrijf van die site ook duits is
Ik kan er verder echt niets over vinden helaas. Maar zijn weten wel de verkooppunten in nederland, dus hoop dat er 1 bij jou in de buurt zit en je hem dus alsnog kunt bekijken.
Gilde Sculpturen Deze winkel heeft wel beelden van de Francis Collectie van Gilde. Misschien kun je ze mailen met de vraag of ze dat specifieke beeld toevallig ook hebben ? Voor de rest kon ik alleen duitsland of ebay vinden.
Is idd Duits, ik heb er verschillende in huis. Soms zijn ze zelfs genummerd in een serie van een bepaald aantal. Dus een gelimiteerde uitgave. Die vind ik ook heel mooi. In Duitsland kun je ze kopen in hobbywinkels of decowinkels, of idd online.