Vraag over schootplaatsen K3

Discussie in 'De lounge' gestart door jannanas, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Goedemorgen!

Even een dilemma aan jullie voorleggen, hoor graag jullie ongezouten mening:D

Ik heb plekjes voor K3 kunnen reserveren, rij 1! Super natuurlijk!

Nou kan mijn vriendin met kindje helaas voor hun niet mee, dus ik heb 2 kaartjes over. Nou heb ik een andere vriendin, die 2 zoontjes heeft van 4 en 2. Dus ik dacht, dan verras ik haar met de kaartjes! Ik wilde van 1 gewoon kaartje dan een kaartje met schootplek maken en dat dan bijbetalen. Dus ik belde met Seetickets, maar nou blijkt een schootplek tot 2 jaar te zijn. Hij is dus net te oud :(. Om haar mee te nemen mis ik dus 1 plekje.....

Maar ik ben creatief en dacht: als ik nou gewoon een ander plekje in de zaal erbij reserveer, dan nemen we hem gewoon voor bij ons op schoot. Dan heb ik wel gewoon netjes een plekje betaald. Dus ik belde weer om te vragen of dit mocht, maar dat mocht dus niet volgens hen. Want de redenatie was dat dan iedereen dit wel ging doen, dus 1 plekje vooraan reserveren samen met een 3e rangs kaartje en dan samen vooraan gaan zitten. Tja, volgens mij doe je dat alleen met een peutertje van 2, ik moet er niet aan denken om mijn dochter van 4 de hele show op mijn knieen te hebben......

Wat zouden jullie doen? EN hoe streng wordt daarop gecontroleerd? Ik ben een hele gezagsgetrouwe miep, dus als het niet mag dan mag het niet. Maar ik vind het zo jammer....:(:( Dus ik ben heel benieuwd wat jullie zouden doen in mijn plek!

Trouwens: iemand ervaring met de 1 rij in de IJsselhallen? Is dit mooi? EN hoeveel zitplekken zitten er in die 1e rij?

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Weet niet of haar zoontje er ook al echt 2 uitziet

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Idd. Is hij net 2 of ruim 2. Paar weken, maandjes zou ik er gewoon afliegen als ze zo flauw doen. Je moeten ouders geloven op hun woord en als jij zegt bijna 2 is dit zo.

Mijn zoontje is erg groot en leek met 2 al 3 jaar. Tja dan geloven ze het natuurlijk nooit. Werd toen hij echt 2 was al raar aangekeken

4. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ik ga zo wie zo niet liegen over zijn leeftijd. Maar ik wil dus graag een kaartje erbij kopen en hem dan op schoot nemen. Maar weet niet of daar ook op gecontroleerd worden. ZOu wel sneu zijn als een kind van 2 dus alleen naar rij 68 gestuurd zou worden..:D

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Vreemd, mijn dochter is ook 2 en mag wel op schoot. Dit bood seetickets zelfs aan. Op de site stond ook t/m 2 jaar.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    't Maakt nogal een verschil of er staat TOT 2 jaar of T/M 2 jaar.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou ff checken of het tot 2 is of tot en met 2...

8. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Kun je even aangeven waar dit staat? Ik was nml ook in veronderstelling dat het t/m 2 was, maar de dame aan de lijn hield bij hoog en laag vol dat het tot 2 was.....

9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Denken jullie dat ze moeilijk doen?
    Ik heb rij 3 plaatsen voor 16 maart maar zoonlief is al 3 en heb voor hem wel een schootplaats geboekt, ik dacht t/m 3.

10. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hebben ze jou niet gevraagd hoe oud hij was dan? Want dat vroeg ze mij meteen dus ik zei 2. Toen gaf ze aan dat dat dus niet kon :(

11. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik heb mijn neefje ook een keer gratis mee naar binnen genomen in Blijdorp. Was net een paar maanden te oud. Misschien heel brutaal, maar vind de prijzen voor kinderen in dierentuinen en voor dat soort voorstellingen echt absurd hoog.

Ik zou gewoon even nakijken of het tot, of t/m is en er dan wat afliegen. Denk dat het wel vaker gebeurt en als het druk is gaan ze van die kleintjes echt geen ID controleren. Misschien ben ik nu erg asociaal, maar ja.. ;)

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Gewoon opnieuw bellen en een schootplaats bestellen want als je googled kom je belgische sites tegen over studio 100 producties en daar staat schootplaatsen tm 3 zelfs, en als ze vragen gewoon zeggen bijna 2 ;),

13. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik heb gewoon op seetickets.nl besteld ;)
    Een schootplaats is namelijk gewoon een rang 3 stoel dus ik heb niet gebeld ;)

Deel Deze Pagina