Ik heb van het weekend m'n labret piercing eruit gehaald. Vond het wel tijd dat ie eruit ging en aangezien ik mijn tatoeage op m'n schouder wil uitbreiden moet ik er wel wat voor inleveren. Nu vraag ik me af hoe lang duurt het voordat het helemaal dichtgegroeid is? Hij is nu al aardig dicht gegroeid maar er zit nog een heel klein gaatje.
Ik heb de mijne vorig jaar juni er uitgehaald, maar bij mij zie je nog steeds een gaatje aan de voorkant. Van binnen is hij al wel dicht, want krijg 'm er niet meer door heen. Ik denk dat, dat gaatje ook niet dichter gaat.. jammer, maar goed het valt niet heel erg op.
Bij mij valt het ook niet op helemaal als ik make up op heb, dan moet je heel goed kijken. Ik wacht nog wel geduldig af heb hem er nu pas 2 dagen uit
Ik heb em er nu 6maand uit en kan er nog steeds doorheenprikken.(jaja ik snap dattie niet dichtgaat als ik er steeds doorheen blijf prikken maar kan er nog niet helemaal afstand van nemen ) Dat gaatje zul je altijd wel blijven zien denk ik (Ik blij met mn dikke onderlip.
hij ligt bij mij ook nog op de wastafel moet hem eigenlijk weggooien Ik heb een inham tussen kin en lip waardoor het eigenlijk niet opvalt (als je volgt wat ik bedoel). Met m'n neuspiercing is het dichtgroeien wel heel snel gegaan.
ik heb m er ookal n tijdje uit .. denk half jaar eigenlijk nii geprobeerd oftie nog open is maar zie t gaatje nog wel.. n labaret piercing is er een onder je lip ik heb ook n zoeloe lip dus valt ook ni zo op .. mensen viel t niet op dat ik er een had.. en dus ook nii toen ik m eruit haalde
Ik heb hem er al een jaar of 9 uit, maar je blijft aan de voorkant een mini gaatje zien. Hij is wel totaal dichtgegroeid. Gelukkig 'krult' mijn lip wat om, waardoor hij niet opvalt
Voor zover ik weet gaat het dichtgroeien best snel! In mn jongere jaren, toen ik hem had, wilde ik een ringetje.. ipv zon stom balletje hihi maar mocht niet van mijn moeder. Dus toen toch stiekem gedaan maar dan met een oorbelringetje. Toen ik naar huis wilde kreeg ik mijn ''normale'' piercing er niet meer in! dus heeft mijn moeder hem alsnog doorgeprikt :S Het gaatje blijf je altijd wel zien. Ook ik heb het geluk dat mijn lip erover krult
ik heb er ook 1 gehad gaatje aan de voorkant zie je nog wel maar gaatje was binnen 24 uur dicht nu zie je het gaatje bij mij niet omdat iknu een piercing dwars door mijn lip heb dus zit het onderste balletje ervoor
Ik heb mijn 2 labrets en mijn 2 tongpiercings 2 jaar geleden uitgehaald en mijn labrets zijn dichtgegroeid na 1 week maar de gaatjes blijf je wel zien. Het toeval moet nu dat ik vandaag mijn tongpiercings teruggevonden heb en ze er weer ingestoken heb (na een helse pijn te hebben moeten doorstaan) . En nu slissss ik
Ik ben lekker lui en heb dus geen reacties gelezen.. maar ik heb ook een labret piercing ik had hem een jaar en toen er uitgehaald. En twee jaar later kon ik hem nog steeds in doen, die van mij groeit niet meer dicht Heb hem nu alweer maanden uit. Maar hij is nog steeds open. ( ik doe hem heeel af en toe weer even in voor de fun, aangezien dat kreng toch niet dicht groeit.)
Een piercing dwars door je lip vind ik echt supermooi, tenminste al je wel een beetje volle lippen hebt !
Ik heb geen Labret piercing, maar bij mij waren toen ik klein was gaatjes geprikt in beide oren. Heb 8 jaar geen oorbellen gedragen, en na 8 jaar kon in zonder moeite gewoon mijn oorbel er weer in doen! Volgens mij groeien piercing gaten niet geheel dicht..