Hallo Wij willen in onze vakantie graag nog zwemmen met onze baby van bijna10 maanden. Het is in een subtropisch bad iemand ervaring? Hoelang gingen jullie zwemmen ? Of bleven jullie nog even aan de kant met hem spelen zodat de ander nog wel even kon zwemmen. Tips zijn welkom
Tot wanneer ze het koud hebben Dat is bij elk kindje weer anders… Ik zou gewoon lekker gaan en dan zie je het vanzelf wel
Deze vakantie gingen we elke dag zwemmen en aangezien onze baby 2 oudere broers heeft moest ze gewoon mee. Meestal zwemmen we uurtje met haar (peuterbad, diep bad, kijken bij broers die van glijbaan gaan) en vaak daarna op bedje/grond beetje spelen, snack eten. En zij ging ook vaak nog even in de wagen slapen. Altijd 1 van ons bij baby, ander bij middelste en de oudste met zwemdiplomas zagen we soms voorbij drentelen… Bij 10 maanden kunnen ze al wel (mits ze het niet koud krijgen) uur zwemmen zeker hoor. Maar ik zwem wekelijks half uur vanaf 3 maanden dus ze is het gewend en dol op zwemmen. Je kunt ook net na slaapje gaan en uurtje of 1,5 zwemmen en terug naar huis en naar bed doen.
Ik neem de maxi cosi mee naar binnen. Lekker zwemmen, afdouchen, aankleden ( iets luchtigs ) in de maxi cosi en dan vallen ze bij mij binnen no time in slaap. Kan ik/vriend rustig even een boekje lezen oid. In sommige zwembaden heb je ook een box staan, daar kun je je kindje ook in leggen om te slapen ( als dat lukt ?)