Schmmelinfectie

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Die heb ik voor het eerst. Dinsdagnacht een ei ingebracht maar het doet nog niets? Het had al wat moeten doen toch?

Doordat ik mijn Nuvaring eruit moest halen voor dat ei heb ik nu een doorbraakbloeding. Maar moet ik nu een tampon of maandverband gebruiken! Duw ik met die tampon die schimmel niet dieper? Klinkt misschien stom maar zo denk ik. Ik weet dat maandverband ook niet goed is.

Wat te doen... Ook met het feit dat dat ei nog niets doet.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je 1 ei gehad? En hoezo is maandverband niet goed?

Ik zou de tampons maar even achterwegen laten anders gaat het alleen maar meer broeien daar van binnen.

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Volgens mij merk je binnen 2 dagen dat de jeuk (vanbinnen) minder word met zo een "ei".
    Als de jeuk niet minder word, en rood en geiriteerd blijft zou ik de HA nog even bellen, en vaak krijg je van de assistente dan een herhalingreceptje voor een tweede ei.

Maar ik zou juist geen tampon gebruiken, de schimmel word als t ware afgesloten door je tampon.
    Gewoon een maandverband gebruiken, dat kan echt geen kwaad.
    Kan t van binnen lekker zn gang gaan....;)

Ik heb t 1 tot 2 keer per jaar HEEL ERG, dat komt ineens als een gek opzetten bij mij.
    En dan heb ik niks aan de zalf, dan moet ik meteen 2 eitjes erinduwen, deze gebruik ik dan met een dag of 2-3 ertussen, en dan is t ook over.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    1 'ei' werkt bij mij meestal niet. Ik heb meer aan 3 dagen achter elkaar een inbrengen met een wat lagere dosis.

Ik zou iig geen tampons gebruiken nu. Het is daar al geirriteerd genoeg. Beter een maandverband zodat alle troep eruit kan en er niets kan blijven broeien daarbinnen.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou even bellen voor een nieuwe kuur. Hier is 1 ei ook niet voldoende dus krijg altijd een kuur van 3 eieren

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    vervelend zon infectie heb er helaas ervaring mee had het een aantal jaar terug regelmatig :(
    zon ei hielp bij mij helemaal niks.... maar dan ook niks...
    toen ik 1x zon stootkuur antibiotica kreeg (1 pil) was het de dag erna qua jeuk al veel minder en 2 dagen later was het over..

sindsdien heb ik t nog maar 1x gehad vorig jaar ineens en toen heb ik direct omz on pil antibiotica gevraagd en ja hoor was zo over...
    heb er zelfs de HAP voor gebeld want het begon op vrijdag en zaterdag werd ik helemaal gek haha kon er niet meer tegen :p

maar naar mijn weten is de ongesteldheid wel goed ervoor dan spoelt het alles geod weg (zoiets meen ik me te herinneren wat ik toen de laatste keer op internet erover las)

maar idd tamponz ou ik niet doen kunt het beter even met mvb doen zekere voor onzekere nemen zodat het niet nog meer gaat broeien..
    succes ermee hoop voor je dat het snel over is want het is echt vreselijk die jeuk :(

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook 3 eitjes en een zalfje...

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ok bedankt ik zal maandverband gebruiken. En maandag even bellen voor nog een ei (of 3). Of het moet erger worden maar dat zien we wel.

Deel Deze Pagina