Schoen gezet- hoe vroeg was jouw kind wakker?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Sophie221, Nov 15, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,101
    3,487
    113
    Hier goed geslapen. M’n dochter kwam om 7 uur uit bed. Die ging naar beneden om een appel te halen en heeft er niet aan gedacht.
    M’n zoon kwam om kwart over 7 uit bed, normale tijd, maar vroeg er direct naar.

hummeltje5 and Sophie221 like this.
  2. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,276
    25,746
    113
    Mijn zoon was om 7.30 wakker en kroop lekker bij ons in bed. Toen ik het zat was om in bed te liggen heb ik hem maar even ingeseind dat er misschien wel iets in zijn schoen kon zitten :roflmao:

hummeltje5 and Sophie221 like this.
  3. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

May 11, 2015
    608
    374
    63
    Female
    wow ook een vroege vogel dus!

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

Aug 7, 2012
    4,828
    2,498
    113
    Female
    Om 08:00 wakker

Omdat de sint gister aan kwam alleen deze x op zaterdag gezet de volgende keren op vrijdag avond.

Er zat in :

1 chocomunt en chocomuis
    Klein sintje

Sprookjesboekje De wolf en de 7 geiten
    Twisty pet

Sophie221 likes this.
  5. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    01.30 uur :p

Ze hadden de schoen gezet voordat we op visite gingen bij onze beste vrienden.
    Piet moest (heel toevallig) nog even snel naar de wc toen de kids al in de auto zaten. :D:p

Het gezichtje van onze oudste sprak boekdelen toen we vannacht binnen kwamen. Beide kwamen met slaapoogjes binnen wandelen en stonden vol ongeloof te kijken naar de pepernoten die op de grond lagen.. Ozosnel had maar 1 grote hap uit de appel gegeten en zwarte piet had een boekje bij de openhaard zitten lezen ;)

Ik vond het zo geweldig om die koppies zo te zien.

6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,805
    4,585
    113
    Ehmmm 9 uur... Beide... Zoon niet helemaal fit, dus wel een paar keer wakker geweest vannacht/vroeg in de morgen.

Ze hadden erin; een zakje in de vorm van een 500 euro biljet met spekjes erin, een klein geluidsspelletje van de action :)

Sophie221 likes this.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik weet het niet precies, volgens zoon stond er een 6 op de klok:eek:
    Maar wij hebben alleen gehoord dat hij ging plassen en kwam daarna bij ons liggen. Om 8 uur werden we wakker en heb ik zoon maar gevraagd hoe al die chocolade rond zn mond kwam.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Jongste 6.00u, maar ze heeft nog tot 7.30u bij ons in bed gelegen voor ze ging kijken. Oudste 9.00u, maar die wist al wat er in zat, omdat ze het er zelf in had gedaan (voor allebei een sleutelhanger en chocolade muis). ;) Ze geloven overigens allebei niet meer. ;)

Sophie221 likes this.
  9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,515
    13,801
    113
    Female
    Noord- Holland
    Ik had verwacht 6 uur wakker te worden geblerd, maar niets was minder waar.
    De jongste (bijna 3) werd even voor half 9 wakker, kroop bij ons in bed en dat was dat :p
    De oudste (4,5) hoorde ik rond 9 uur. Die ben ik eruit gaan halen en wassen& aankleden. Rond 9.15 waren we met z'n tweeen beneden (de jongste ging eerst met papa douchen).

De schoenen waren weg! :eek: :D
    Die moesten we dus eerst gaan zoeken. Een logische plek zou zijn in het schoenenkastje, maar daar stonden ze niet :p
    Toen even onder/achter wat dingen gekeken om te kijken of ze daar waren. Nee, ook niet.
    Daarna deed ik net alsof ik een geniale ingeving kreeg: misschien stonden ze achter de bank ipv. ernaast waar ze neer waren gezet? En ja hoor, daar stonden ze :D
    Eerst leek het alsof de schoenen leeg waren, maar de pepernootjes zaten verstopt in de neus van de schoen ;)

Verder had m'n zoon wel door dat de wortel weg was en het bakje water ook. Maar dat het bakje zElf ook weg was, riep niet eens vragen bij 'm op whahaha :D
    M'n man was niet zo snugger om het lege bakje te laten staan ;)
    Ik zelf heb er maar van gemaakt dat opruimpiet kennelijk ook langs was geweest en dat het bakje dan in de vaatwasser stond :p

De jongste kwam uiteindelijk pas beneden toen ze klaar was met douchen met papa.
    Had de oudste gezegd dat ie niks over de schoenen mocht zeggen. Maar toen de jongste er zelf niet over begon, begon de oudste toch ;)
    Toen ze het woord 'schoen' hoorde, ging er ineens een lampje bij dr branden en leek ze wel een overenthousiast Duracell konijn :roflmao:
    Toen zij erachter kwam was het inmiddels al 9.30 geweest :roflmao:

Gut, die (voor)pret die ik zelf heb is echt ieder jaar weer onbetaalbaar :D Minstens net zo onbetaalbaar als de reactie van de kinderen haha.

Ik stop overigens ook ieder jaar bij m'n (alleenstaande) moeder wat in d'r schoen. Blijft ook altijd leuk :D

Sophie221 likes this.
  10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,515
    13,801
    113
    Female
    Noord- Holland
    Goud waard :D

Kleintjuh85 likes this.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,515
    13,801
    113
    Female
    Noord- Holland
    HAHAHAHAHAHAHA :roflmao:

12. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,344
    10,309
    113
    Meestal in het weekend tussen 7.15/7.45 hij mag dan gaan lezen. Meestal ben ik toch wel om 7.30/7.45 wakker.

Donderdag zou de wekker om gaan om 6.45 maar om 6.30 en was hij al wakker net als ik. Het aankleden schiet dan wel lekker op. Er zat een mini doosje knex in.
    Omdat we zo vroeg wakker waren had hij ruim de tijd om nog het voertuig in elkaar te zetten.

Share This Page