Ik ben heel benieuwd wat zwarte Piet bij jullie kind (-eren) in de schoen doet Misschien doe ik nog leuke ideeen op. Maken jullie wel eens een brief of halen jullie grapjes uit? Ik trap af: 3 chocolademunten en 2 opwindfiguurtjes van Thomas de trein
Een keukenrolletje waar een klein handje strooigoed inzit (zo'n 4 pepernootjes en een schuimpje). In ruil voor een appel en een peentje natuurlijk
Klein setje van playmobil, boerin met schapen. En een knutselsetje, kunnen we morgen een piet maken. Volgende keer krijgt ze er wel wat lekkers in, maar ze stuiterde vandaag flink na pepernoten en snoepjes bij de intocht, morgen maar even niks. Jongste een nijntje speenkoord.
Bij de jongste een houten Percy, voor de houten treinbaan. De oudste krijgt een Mario kart autootje van Mario. En wat strooigoed.
Mja... Hier paniek want ze was echt te moe om d'r schoen te zetten.. Laat staan om er echt nog heel veel lol in te hebben en een liedje te zingen. En ze was bang dat als ze het vandaag niet zou doen... Piet morgen niet langs zou komen. Dus vandaag een briefje dat ze morgen extra hard zal zingen Net maar briefje terug gestopt met 5 pepernoten en een snoephartje. Dat ze maar vooral net zo hard moet zingen als vanmiddag en dat Sint dan gewoon komt
Hier zit er een klein knutselpakketje in, waar je drie beestjes van kan maken. Daarbij een paar pepernoten!
Hier haal ik straks de tekening eruit en dan gaat er een klein doosje duplo in. (Boer met varkentje) En een paar pepernootjes.
Oudste dochter krijgt Playmobil sinterklaas op paard en doosje met pietjes. Jongste krijgt een echo microfoon. Geen snoep/pepernoten, vergeten!
Een chocomuntje en een schuimpje Zo elke dag ( beetje afwisseling nog met kikkers et cetera...) tot 5 dagen voor pakjesavond. Dan een keer een grote choco sint, en daarna kleine cadeautjes Beetje opbouwen tot aan de grote avond.
Oudste een kwartetspel van Woezel en Pip, jongste een boekje. En allebei een sinterklaas van chocolade.
Nu staan de schoenen er incl water en wortels. Morgen ochtend allebei een puzzel en snoepgoed! Hier komen de rommel pieten vanavond die er een bende van maken! Is zo leuk die koppies morgen ochtend. Eetstoelen op hun kop verspreid door de kamer de salontafel op zijn kant en de kussens van de bank onderste boven! Zoooo leuk
een smartie figuurtje met smarties erin....zie soms grote kado's op fb voorbij komen zeg......pffff dacht dat schoenkadootje iets mini was ?? vroeger kregen wij wat perpernoten, en schuimpjes...of een mandarijntje...heel soms kleurpotloden en een kleurboekje ofzoiets.... En we mochten maar 4 keer totaal schoen zetten......... was ook zelf niet van plan meer te doen, dit is echt nog voor ons zelf....en voor de jongste doe ik ook niets.......hij snapt het toch niet. Dochter vond het ook maar een raar idee, had nog geen benul ervan..........wilde haar schoen mee naar bed nemen, want piet zou hem mee nemen.......hihihihi (piet komt toch de schoen halen!!) Misschien volgend jaar nog keertje extra zetten en dan idd klein kadootje...
Hier nog niet, vanaf volgende week pas, dan komt ie hier aan Wij doen er in: Mandarijntje, kruidnootjes, chocoletter, cadeautje. Ze mogen hem elke dag zetten, maar er zal echt niet iedere dag iets in komen
Hierr pas morgen schoen,dan is hij hier in het dorp ook aangekomen. Maar een klein sintsnoepje /wat pepernoten vind ik prima!
Hier ook echt niet elke avond. Al dacht hij vorig jaar heel slim allebei zijn schoenen, zijn gympjes en zijn regenlaarzen neer te zetten Toen was hij pas anderhalf ben benieuwd waar die slimmerik dit jaar mee komt. (al is hij er echt heilig van overtuigt dat hij amerigo krijgt van sinterklaas.)