Schoen gezet; wat doet Piet erin?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mamavanmeisje, Nov 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had vandaag wat snoepgoed gehaalt, ik geloof muizen. Dus allebei een choco muisje in de schoen...

ook hier mogen ze hem iedere avond zetten. Dus veelal komt er iets in die ze gelijk op kunnen eten. Morgenavond mandarijntjes denk ik ;)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier gaan de mandarijntjes er meestal in voor het paard... Dus een mandarijntje terug krijgen is dan wat vreemd :)

Maar hier ook 1-2 per week.. Ik zou elke dag het schoentje wel willen vullen.. Maar niet te vaak maakt het wel extra leuk :)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn ventjes zijn momenteel helemaal in de ban van Peter Pan! Ik heb voor hen allebei een 'Kapitein Haak' - haak gekocht. Kunnen ze samen Peter Pannen :D Voor de oudste ook nog een duikbrilletje (is net begonnen met zwemles) en voor de jongste een handpop van Spongebod (vindtieleuk...;)) En natuurlijk een paar pepernootjes en wat chocolademuntjes en een mandarijn :D

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Lego en kruidnootjes all over!:D

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Hier denk ik een k3 dvd erin voor oudste en badeendjes voor jongste..en wat strooigoed/chocoletter.
    Heb chocoladeletter liggen, sint figuur van chocolade, chocolademuntjes, strooigoed, en klein cadeautje (voor dr barbies,setje van handtasjes en schoenen geloof ik)
    Ze mag alleen op zaterdag dr schoen zetten.

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Hier krijgen ze een Sint verrassingsei.
    Als ik aan speelgoedjes begin, verwacht mijn zoontje van bijna vier dat elke dag.;)

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Er staat nu een schoentje met een tekening en een appel.. Morgen ochtend zit er een cadeautje in; insteek mozaïek. Hij heeft het laatst bij een vriendin gezien en vond het hartstikke leuk en hij kon het ook goed. Verder nog een paar pepernoten..

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat lekkers en een Thomas de trein treintje.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    keel en neusamandelen zijn er net uitgehaald dus hier nog niks lekkers maar alleen een cadeautje, een poesje die je moet verzorgen..

10. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    hier bij de zeeman een boekje van sneeuwwitje gehaald met op iedere bladzijde een puzzeltje.. ( a 0.99 eurocent.. ) ik weet zeker dat ze er blij mee is, want er staan prinsesjes in ( sneeuwwitje.. )

hier mag ze 1x per 2 dagen ofzo haar schoen zetten... ik ben van plan om er een keer of 3 een klein kadootje in te doen, verder een keer pepernoten, een mandarijn met een leuk gezichtje ofzo een paar chocolademuntjes.. een surprise-ei van kabouter plop..
    verder 1x een groter kado.. ( weet nog even niet wat.. ) want.... dan gaan haar spenen er s`avonds in.. dus ja.. daar moet wat tegenover staan.. Denk iets van een kleine pop of knuffel die ze voortaan mee naar bed kan nemen i.p.v. de speentjes..

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Een gedicht, paar pepernoten en een mini-chocosint.
    En een uitklapbare mini-garage.

Ze mag ws 2x per week dr schoen zetten, met meestal wel een klein cadeautje erin en/of wat strooigoed/mandarijn.
    Heb nog prinsessenkwartet, klein elektrospel en oma had nog wat kleine cadeautjes gegeven.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoon: een tafelbelletje + brief + pepernootjes + 1 chocomuntje
    Dochter: een houten fluit + brief + pepernootjes + 1 chocomuntje

13. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

#33 chocolaatje, Nov 18, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 18, 2012
    Hier voor beide een mini doosje Duplo/Playmobiel en wat strooigoed.
    Hier mag de schoen ongeveer 3 keer worden gezet tot pakjesavond, en bij de Action heb je al speeltjes voor 1 euro. Alleen dit keer dus een klein doosje Duplo/Playmobiel.

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik mocht vroeger alleen in het weekend mijn schoen zetten, dan kreeg ik bv op zaterdag pepernootjes of chocolade letter en op zondag een kadootje, een langspeelplaat van sesamstraat of sprookjes hihihi..

Oudste kreeg: mandarijntje, wat pepernootjes en setje ondergoed wat hij al zolang wilde. Hij is hard bezig met zindelijk worden en het werd tijd voor een onderbroekje met hemd....hij is er zooooo trots op!!

Jongste: speentjes.

Ik wil eigenlijk alleen in het weekend de schoenen zetten, mijn man wil het elke dag, met snoepgoed of mandarijntjes oid...

Moeten we nog even uitkomen ;)

15. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    hier geen elke dag schoen zetten hoor.....pff blijf bezig :)
    Mn oudste kwam vanochtend in eerste instantie teleurgesteld met de buit naar boven toe: Ik heb maar zo'n klein kadootje gekregen :) Maar goed, het was een roze biggetjes zaklamp en ze is er helemaal blij mee :)
    Kleinste heeft een boekje gekregen. Allebei beetje pepernoten en een muis.

Ik denk dat ze hier elke zaterdag de schoen mag zetten en 1x door de weeks, dinsdag of woensdag ofzo. Wel krijgen ze elke keer een kleinigheidje, of ook een keertje alleen een snoepje/mandarijn ofzo. Geen grote kado's in de schoen!

16. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 1e keer schoen gezet gister

Zaten pepernoten en chocolade pietjes in

Ze zei nog verbaasd he geen cadeautje (erg he!) maar ik vind dat niet altijd nodig

17. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Hier was de oudste superblij met zijn klein doosje Lego, nu mag papa het in elkaar zetten:D

18. natjes

natjes Niet meer actief

Superleuk idee! :D

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hehehe hier vanochtend dus een brief met 5. Pepernoten...

En dochterlief kwam naar bovenstormen dat ze zooooooo veeeeeeeel pepernoten had gehad.
    En ze had niet eens een liedje gezongen!

20. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

Jun 13, 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voor allebei een Sinterklaasboekje.

Share This Page