Schoen gezet; wat doet Piet erin?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmeisje, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

my little pony verrassingszakjes (3X past mooi bij haar ponyvillespeelgoed), chocomuntjes en stickertjes.

De jongste kan natuurlijk niet achterblijven in de ogen van de jongste dus die krijgt lepeltjes, wantjes, boekje van woezel en pip, fruithap, liga eerste stap.

Oudste heeft al een schoen aangeboden aan de jongste omdat ze die nog niet heeft ;)

Verder heb ik nog geen creatieve ideeen qua briefjes, daar denk ik nog even over na. Met pakjesavond maak ik wel een speurtocht met steeds een briefje bij een kado met aanwijzingen naar het volgende kado. Extra leuk dit jaar omdat ze goed genoeg kan lezen nu om de aanwijzingen zelf te lezen.

Vorig jaar was ze een armbandje (van zeeman) kwijtgeraakt vlak voor sinterklaas. Daar was ze erg verdrietig over. Toen heb ik een nieuwe gekocht en die in haar schoen gestopt bij de chocomuntjes. Toen ze hem uit haar schoen haalde heb ik hard geroepen 'oh zwarte piet heeft hem teruggevonden!' . Nou daar heeft ze het nu nog over :D

2. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    Hier gaan juist wat grotere cadeaus in de schoentjes.
    Onze oudste is op 5 dec. jarig en een overlaad aan cadeaus op die dag vind ik niet handig en leuk voor haar.

Ze speelt nu al fijn met haar nieuwe doos lego!

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier zat er bij de een een klein legodingetje en bij de andere een playmobilpiraat in. En wat kruidnootjes. Ik had eigenlijk chocoladeletters, maar ze hadden 's middags bij de intocht van een vriend van ons al een grote zak met chocola gekregen, dus dat was even niet zo geschikt. Gelukkig had ik dit ook al liggen voor de volgende keer.

Oudste had door de schoorsteen gevraagd om lego, dus die was tevreden. Jongste wilde een stier, en was in eerste instantie wat teleurgesteld. Maar hij had de oplossing al gauw: Volgende keer vraag ik om een piraat en dan krijg ik vast een stier, want nu was het net andersom. En ze spelen al de hele dag met die nieuwe speeltjes, dus uiteindelijk was het wel een succes.

Ze mogen hier 1x per week de schoen zetten, in het weekend.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hier beide een cars schilderij die ze zelf moeten verven, en een cd met Sinterklaas liedjes, en choco muntjes om en in de schoenen

5. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen een setje van 2 playmobil poppetjes, (een prinses en een fee)
    Ze is er super blij mee

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    E mag nu schoen zetten. voor morgen zit er een dvd in en suprise choco ei. :)

7. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hier vanmorgen een verdrietig meisje, niet om het voorleesboek wat ze had gekregen, maar omdat de sint haar lieve zusje was vergeten... Ik dacht ach J is nog maar 8 maand die krijgt er nog niets van mee. Nooit gedacht aan de oudste die het wel mee krijgt. Dus nu staat woensdag braaf voor de jongste ook haar schoentje klaar...

8. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wat lief. Hier maakte de oudste zich van te voren al druk dat de jongste geen schoenen heeft... Maar een boek kan prima voor samen zijn toch? Voor de jongste is een fruithap of een liga prima, als ze maar meedoet idd.

9. tulip

tulip Niet meer actief

mama roos, wat ontzettend schattig!

Hier gaat er op zaterdag een klein cadeautje in, afgelopen zaterdag een pakje stiften, een mandarijn en een handje strooigoed.

Op woensdag wat pepernootjes en chocomuntje ofzo.

Voor de andere 2 zaterdagen heb ik een klein doosje met kraaltjes liggen en een mini playdoh setje.

10. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hier mogen ze op woensdag en zaterdag de schoen zetten, vind al best veel eigenlijk...er gaan met name wat pepernoten en chocolade muntjes in (2 à 3 munten per keer) en 1 of 2x n cadeautje. Heb voor woensdag voor de oudste n klein Lego setje en de jongste n klein duplo setje. Drie euro ps.

11. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    haha... hier zei ze ook dat de schoentjes van J te klein waren om een cadeautje in te doen... Vanochtend gelijk in bed het boek voorgelezen en J keek heel aandachtig mee.
    Voor de volgende keer inderdaad liga of een speen of iets dergelijks

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

13. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Wat lief van grote zus!

Deel Deze Pagina