baby 'kletst' terug

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesje1982, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    even nieuwsgierig: vanaf hoeveel weken 'kletste' jullie baby terug als je met hem/haar aan t spelen was?

na de fles leg ik haar voor me neer, dan lacht ze naar me en maakt al gericht geluidjes, als ik reageer met lachen en terug praat, gaat ze er mee door, zo leuk!

ook 'kletste' ze gisteren in haar box tegen de mobiel van nijntje die erboven ronddraaide, en lachen!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Goeie vraag, ik denk sinds 7 weken ongeveer? Al reageerde ze wel al eerder op ons, met lachen en kwam er af en toe wel eens een geluidje bij.
    De laatste week doet ze het steeds meer (9,5 week nu) Eergisteren ging ze voor het eerst schaterlachen, schattig :D

Hoe oud is jouw kindje?

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk ook zo rond de 7 weken ? ik weet het niet goed - ik weet nog wél goed dat de jongste met oud en nieuw gewoon 20-25 minuten 'in gesprek' is geweest met de oma van m'n man :) écht zo leuk. Oma zei wat - Katelynn kletste terug, werd stil, wachtte op reactie van oma en zodra ze die gehad had, begon ze weer. Echt zó ontzettend leuk :)
    Ze is van 27/10 dus toen was ze 2 maanden...

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Onze man is nu bijna 12 weken en "kletst" en lacht nu een week of 3.. Hij lacht naar ons, maakt geluidjes en lacht ook naar de mobiel :D Hij is 4 weken te vroeg geboren, vandaar dat ie met alles misschien wat later is dan andere baby's..

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Sinds afgelopen weekend! Zo ontzettend leuk...
    en sinds hij ingebakerd slaapt en dus meer ritme heeft, word ik elke keer als ik hem uit bed haal, begroet met een grote glimlach :D

6. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    heerlijk dat gekletst en die lach als je ze uit bed haalt!
    kan mn dag nog zo rot zijn, als ik die geweldige lach krijg als ik haar uit bed haal, is mn hele dag weer super!
    Chloe praatte rond de 2 maand ong echt terug en heeft steeds meer geluidjes!

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier reactie en lachjes vanaf 6 weken. Vanaf 10 weken echt hele gesprekjes en lachen met geluid :)

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    lachjes vanaf 6 weken al, maar de echte klanken en wat gesprekken komen nu pas (13,5 weken)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje is nu sinds ongeveer een week aan het kletsen, zo leuk :D
    Daarvoor lachte hij al wel, maar nu komen er ook van die schattige geluidjes bij ;)

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Oudste 9 weken
    Jongste 5 a 6 weken

11. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    Onze dochter is bijna 8 weken, en doet dit vanaf dat ze 5,5 week is, zo leuk, echt genieten is dat! Vooral opa en oma vechten om een plekje, om alles maar mee te krijgen en ook met haar te 'praten'.

en die glimlach als ze uit dr bedje komt, maakt echt alles goed ja, ik geloof dat onze roze wolk nu eindelijk een beetje komt:)

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    8 weken!! En hij is nooit meer gestopt hahaha.. Mijn zoontje kletst echt de hele dag door. Deels eigen taal deels woorden nu.

Deel Deze Pagina