schoen maten net als kleding per merk pfff

Discussion in 'Baby en dreumes' started by belize, Apr 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik heb ontdekt dat schoenen netals kleding enorm kan varieren per merk met de maten. dat is zo vervelend, het duurde me maanden om te leren welke merk hoe valt en zo met de kleding van mijn jongen. nu gaan we weer met de schoen merken.
    onze nieuwe shoesme in maat 22 is aanzienlijk kleiner dan clarks in maat 21! ook valt het smal, maar er is dus enorm verschil in de lengte!hier heb ik ze naast elkaar, shoesme in maat 22, en clarks in maat 21!wat denken jullie?

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    winkeleer heeft deze schoenen van binnen gemeten, clarks 21 op de foto was ook vanbinnen groter dan shoesme 22!

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    ja shoesme valt erg klein, mijn zoon heeft een maat groter aan dan hij eigenlijk heeft.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

shoesme staat er om bekend dat ze een maat kleiner vallen. Maar dan scheelt het nog steeds een stuk kleiner. Past hij ze allebei goed?

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja allebeide passen, maar shoesme met moeite aan daarom heb ik shoesme met veters gekocht.bij clarks heeft hij ook groei ruimte. hush pupies in maat 21 was ook goed maar ietsje te lang, daar moest hij 20,5 hebben. timberland in maat 22 kreeg ik niet in wegens te lage voorkant, met een bandje eromheen. mijn zoontje heeft nog vet op zijn voetjes.
    welke merken zijn vergelijkbaar met clarks?dat moet ik dus nog leren, netals met kleding pfff.

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    ik weet niet hoe Clarks valt, maar Bardossa valt wel goed, die schoenen zijn ook heel makkelijk aan te trekken omdat ze zo soepel zijn.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja ik wist ook dat shoesme kleiner valt, maar dat is in de breedde dacht ik dus. dit is dus heel ander verhaal met de lengte.

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    clarks is dus hoog breed en groot.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Erg he..
    En zelfs binnen merken valt het soms nog anders uit. Heb nu 2 paar schoenen van "van haren" staan. beide maat 28, zelfde merk. En de ene zat hij al in toen hij ook nog mt 27 aan had van anderen merken. En het andere paar heb ik net gekocht, en zit nog ruim. Terwijl hij ook weleend 29 aanheeft..

Ik heb de kleine dus altijd maar meegenomen bij het schoenen passen ;)

Share This Page