Schoen neer zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchAngel, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames...

Ik had een vraag moesten de kinderen nou gisteren de schoen neer zetten? of nog niet? Weet iemand waneer je hem neer zet? :oops:
    Vorige jaar hadden we het een maand van te voren door dat sinterklaas wel steeds bij oma kwam... dus vandaar wij het dus maar zo vroeg deden vorig jaar...
    Maar dat vonden we zelf te vroeg :confused: vandaar ik het nu even vraag..

Groetjes

2. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Ik denk dat het ieder voor zich is waneer ze de schoen zetten.
    Maar de meeste zullen het doen als de sint in het land is aangekomen.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    volgens mij mocht het zaterdagavond al!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Volgens mij ook zaterdagavond.

5. will

will Niet meer actief

op de dag dat de sint (was dus zaterdag) in nederland aankwam mocht het al. de sint zei het tenminste.
    hier zetten ze alleen op woensdag en op zaterdag hun schoen.

6. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ah ok :) Heel erg bedankt voor de andwoordt allemaal, dan komt die dus vanavond hier gezellig langs ;)

Groetjes

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zaterdag is de sint aangekomen, de meeste kindjes zetten dan sávonds hun schoen.
    Maar de sint is er nog wel een tijdje, en kan natuurlijk niet langs alle huizen tegelijk in nederland, dus je mag zelf weten wanneer je je schoen zet. :D

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Die beste man heeft het er maar druk mee... :)

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Inderdaad, mijn baan zou het niet wezen! Vraag me trouwens ook af wat voor pensioen je opbouwt.. :p

10. will

will Niet meer actief

ach kom, het is maar een paar weekjes. de rest van het jaar zit ie op de bank in een joggingpak haha.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gewoon de kinderen de schoen laten zetten wanneer je zelf wilt...

hier mochten ze hun schoen zaterdagavond zetten omdat hij zaterdag aankwam, maar bij een andere vriendin van me mogen ze hun schoen vandaag zetten omdat de sint zaterdag bij aankomst natuurlijk geen tijd heeft om direct overal langs te gaan... ;)

komt de jongste net thuis, zegt ze "mam, de juf zegt dat we vandaag onze schoen mogen zetten" :(

juf weet zeker niet dat er genoeg kids zijn die hun schoen zaterdag al hebben mogen zetten.. ;)

12. Bri

Bri Niet meer actief

hahaha, dat kan niet best zijn, als je ziet op welke leeftijd deze pensionado nog moet werken!

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb mijn schoen gezet maar er zat niks in. ik had geen wortel voor het paard, dus heb maar een blikje doperwtjes geprobeerd. dat werkt dus niet :(

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Zaterdag idd....dat zei hij. (hij = Sint ;))

De kinderen willen het liefst iedere dag hun schoen zetten, ik spreek 2 vaste dagen in de week af, heb ik niet iedere dag die vraag en de kinderen weten waar ze aan toe zijn ;)

15. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Vreemd dat de juf dat zomaar zegt. Ik ben ook juf, maar zeg dat nooit. Da's aan de ouders. Op school zetten we altijd een avond de (gym)schoen en dan krijgt de hele school een tractatie.

Ik doe er zelf hier altijd voor de grap ook wat in op zaterdagavond. Meestal de traditionele chocolade letter. Je moet toch wat ;). Manlief lacht zich altijd een breuk als ie zondagmorgen zijn schoenen aan wil doen.

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja ik stond er ook van te kijken, en verteld haar dat zij hun schoen zaterdag al hebben mogen zetten, en dat de sint vandaag langs de "rest" van de kindjes gaat om die "te vullen" ;) ze wil pertinent haar schoen zetten omdat de juf dat heeft gezet, nou ja van mij mag ze, heb haar (ze) wel verteld dat ze er "waarschijnlijk" niets in krijgen omdat zij dus al "gehad" hebben...

zij moeten trouwens ook hun schoen meenemen naar school en krijgen daar ook van de sint wat in ;)

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    doe je er een zakje zout in :)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier had Joris zaterdag bij opa en oma de schoen gezet, met worteltje erin! :D Was ook enig, want ze hadden ook gezongen en het gefilmd om ons te laten zien!

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

hier zetten we zaterdags de schoenen :D en natuurlijk iets erin. fruit, of groenten, of een aardappel als we niets anders hebben. vind het paard ook lekker. en natuurlijk en glaasje limonade en een pannetje water. die gooit het paard altijd om als ie klaar is. is wel een slordige drinker hoor! :rolleyes: :D
    geweldig!
    en sinterklaas geeft netjes geen chocolade. die man weet toch ook alles! :D

Deel Deze Pagina