@ devilchase ja idd meer krijg je niet voor die 40 cent geloof ik haha of een tip bij de c1000 heb je een groot zak met allemaal kleine zakjes pepernoten uitdeelzakjes die kun je in de schoenen doen
Ik zou idd een bellenblaas doen die heb je al voor 29 cent Of stoepkrijt kopen en vingerpopjes (ikea), en op ieder stoepkrijtje een popje doen
Bellenblaas bij de Action zijn onder de 40cent dacht ik, Mag je er ook niet boven zitten bijv voor sommige kindjes ?? want ze hebben bij de Action soort kleidoosjes met figuurtjes voor 0,69 ct
Als ik me niet vergis heb je bij Action drie bellenblazen voor 39 cent. Ik heb er laatst ook leuke stempelstiften gekocht voor de kids. Die kosten per doosje wel iets meer, maar dan kun je er per kindje drie doen ofzo. (voor de kindjes van 3 en 4 jaar dan) Ze hebben er ook hele goedkope haarspeldjes voor de meisjes bijvoorbeeld.
bij de action heb je stoepkrijt en bellenblazen, en ballen voor volgensmij 40 cent.... maar wat weinig zeg! hoop dat je er wat voor kunt vinden... succes!
het is niet veel, maar wie weet krijgen de groepen op zich wel heel veel kadootjes dit jaar van de sint. ik denk als je een beetje je best doet je er zeker wel iets leuks voor kan krijgen. idd action, je hebt bv groot stoepkrijt met 5 stuks voor een euro. dan kan je bv al ieder kindje 2 stuks geven. en geloof me ze zijn echt groot. bij lobbes kan je zeker ook terecht. voor de oudere kindjes van die reuzeballonnen waar je rijst in kan doen, kosten geloof ik 29 ct. ga zo maar door. het zal zoeken zijn maar ik weet zeker dat het moet lukken!! veel succes enne laat je weten wat het geworden is? joyce
Zoals Tulp al zei: Je moet echt even bij www.lobbes.nl kijken! Grabbelton - Grabbelton en Fun - Lobbes Speelgoed Daar kan je genoeg kopen voor 40cent! kus miek
Ze kunnen beter niets geven 40 cent en dan kleine kinderen die hebben toch goedgekeurd speelgoed nodig???
Krijg je weer gezeik mee, Ik wil die kleeeur, neee die wil ik, nee ik had hem eerst, ik ga het tegen de juf zeggeeee. Jij bent een stommerd stommerd ik vind jou een stooohommerd. Krijg je weer zulke strontzeikende kinderen om je kop. Anders idd een bellenblaas ofzo, maar die bellen vriezen gelijk stuk buiten Of een doosje rozijnen Ik zou het echt niet weten zeg, 40 cent, wat is dat voor schijtbedrag, doe dan 50.
geef ze die 40 cent kan iedereen zelf wat kopen Ik zie het al voor me twee van die zielige muntjes van 20 in hun schoentje. Vind het ook weinig! Ik zag wel hele leuke vingerpoppetjes bij de Action. Geloof iets van 3 euro voor 8 stuks ofzo. Maar ja dan krijg je misschien ook gezeur met welke ze willen. Lastig!
haha, maar volgens mij ging het om een kdv, daar gaat dat nog niet zo hoor, das meer op school. Tot 4 jaar is de leidsters wil nog wet gelukkig. Snap je meteen waarom ik voor de kleine kids gekozen heb en de bso niks voor mij is.
Een klein molentje kun je zelf maken. Materiaal kopen en zelf gaan knutselen. versieringenMolentjes van papier - www.party-kids.nl Je kunt ook een potloodje als steel doen. Bekijk bijlage 107013