Schoencadeautjes

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Miscalculated, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Help, het schoenzetten komt er weer aan.
    ''Uren'' ronddwalen in de Bart Smit, winkel in - winkel uit.
    Wat doen jullie in de schoen aan kleinigheidsjes?
    Ik ben benieuwd;)

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Zwarte pieten het spel (jeugdsentiment) 1,50 bij BS
    tatoos van models 1,50 helemaal hip nu onder meisjes
    een klein zakje lego (hertje 3 euro kruidvat)
    een doeboek/kleurboek van sinterklaas
    het grote rode boek (soort zoekboek, erg mooie tekeningen)

en verder een paar chocolademuntjes, chocoladesinterklaas, klein lettertje (mini) mandarijnen en ander klein spul.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

#3 Linda86, 12 nov 2013
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
    Wij doen in de schoen dingen die we anders gewoon tussendoor zouden geven.

Dat zijn dingen als:
    - knutselspullen (potjes klei, gekleurd papier, stickerboek, etc. etc.)
    - boekjes
    - dvd
    - cd met sinterklaasliedjes
    - kwartet van sinterklaas
    - haarband/speldjes
    - puzzels

Wij zetten iedere dag de schoen vanaf dat Sinterklaas in Nederland is, tot aan pakjesavond. Maar er zit ook regelmatig wat lekkers in. Of wat gezonds (bijv. een mandarijntje of een gekookt eitje), daar zijn ze dan ook heel blij mee. Of soms een brief/gedicht van Sinterklaas met opdrachten erin en als ze die goed uitvoeren krijgen ze de dag erna weer een cadeautje.

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Kruidvat heeft veel leuke dingen nu. Ik heb een paar Cars puzzels, wat klei, stickers enz gekocht. Hij mag max 2x per week zijn schoen zetten. Het moet wel een beetje speciaal blijven vind ik.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik heb van bruder 2 mini's gekocht voor de oudste een prikblok en een etui met potloden. voor de middelste een set haarspulletjes een dvd van de sprookjesboom en klei.

de kleinste krijg een rammelaar en dan een rompertje en een truitje

daarnaast natuurlijk de pepernootjes en chocomuntjes

hier is het 2 keer per week de schoen zetten vaker zetten mag wel maar dan zit er niets in of alleen een mandarijn.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    De eerste dag dat ze hun schoen mogen zetten (de dag dat Sint aankomt) krijgen ze beiden een voorleesboek over Sinterklaas van Marianne Busser.
    Verder heb ik voor in de schoen:
    -Een cd
    - Pietenmeisje knuffel van de etos
    - Kleurboek
    - Stickers
    - Snoepgoed

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hihi

Hier nog enkel een klein zaklampje in huis.
    En die verrassingszakjes playmobil doen het hier ook altijd erg goed.
    Zetten alleen de schoen in het weekend.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Hier mogen ze twee keer per week hun schoen zetten: op woensdag en op zaterdag. Op zaterdag wil ik er een cadeautje in doen, omdat ze er dan meteen mee kunnen spelen. Op woensdag doe ik er dan wat lekkers of een mandarijn ofzo in.

Op de dag van de intocht krijgen ze allebei een groter cadeau. Niet omdat ik dat nodig vind, maar omdat ik het zonde vind om het pas met pakjesavond te geven... :) De jongste krijgt het boek Sinterklaas van Charlotte Dematons, de oudste de pakjesboot van Playmobil.

Verder heb ik voor de jongste een tasje in de vorm van een kat en twee verven met water kleurboeken.

Voor de oudste heb ik playmais (kan eventueel ook nog voor de jongste), een Zooblessetje en een Hello Kitty tekenblok.

Ik heb ook nog een pak nieuwe stiften liggen, misschien dat ik er dat ook nog in doe, even kijken hoe het uitkomt.

Ik ben voor schoencadeautjes fan van de Action en van de Kruidvat (helft van de helft ed) een tijdje terug.

9. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

13 jun 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier mogen ze ook op woensdag en zaterdag hun schoen zetten. We hebben de adventkalender van lego city zelf in verschillende pakjes verdeeld en dan hebben ze aan het einde een leuke speelset.

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier mogen ze drie keer de schoen zetten. Er komen geen cadeautjes in, dat blijft bewaard voor 5 dec. Tenzij alle klasgenootjes wel een pakje krijgen, dan vind ik het sneu als onze dochter de enige is die dat niet krijgt.

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Hier steeds verschillend. Vat spekjes, een sintlollie, tot een kleurboek van Sinterklaas en zo nog wat kleine dingetjes.

12. Saskia78

Hmm ik vond de sintlollie van vorig jaar nog in de kast....
    Ze was er heel blij mee.. Maar ik denk niet dat ze hem dit jaar weer krijgt. :D

We hebben vorig jaar ook een spoortje pepernoten naar de achterdeur gelegd nadat op school de rommelpiet was geweest.
    En bij d'r schoen lag d'r naam in van die mini chocolettertjes.
    Denk dat ze dat toch wel het leukst vond.

Hier trouwens kleine kadootjes en 1x snoepgoed omdat wij niet zo houden van te veel snoepen.

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb bij de action drie soorten playdo setjes gehaald. Hele kleine potjes met een hulpstuk erbij. 1 en sommige 2 euro per stuk!

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij de Jumbo hadden ze leuke knutselpakketjes. 1 van karton, dat word een pietenhuis en 1 van de stoomboot, van dat foamspul.

Verder weet ik het nog niet. Ik wil eigenlijk idd op zaterdag iets groters geven, omdat de Sint dan aankomt, maar ik weet nog niet wat... Misschien een kijken voor een zaklampje idd. Het is nu vroeg donker, dan kunnen ze leuk buitenspelen... :D

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Snoepkikker/-muis, pepernoten, mandarijn, glitterpennen, cd van Kinderen voor Kinderen (de eerste dag, denk ik), stickervel en een poppetje van Littlest Petshop (heb ik voor € 1,50 kunnen kopen).

Maar het kan zomaar veranderen. Ik heb nog geen idee hoe vaak ze haar schoen mag zetten. Ik weet nog dat mijn moeder vroeger wel eens een cadeautje erin deed terwijl we de schoen niet hadden gezet. Dat vond ik geweldig!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een hele grote set Super Mario poppetjes gehaald, die krijgen ze verspreid in de schoen en op pakjesdag.
    Verder een chocoladeletter, mario kart raceauto's, knutselsetje van de Hema en 2 pietenpopjes van de Etos.
    En nog wat snoepgoed.

17. Saskia78

En in bed :)

Maar besefte me ineens dat de dag van de intocht we een logeetje hebben.
    Dat wordt dus nog eenzelfde zaklampje scoren ergens... :)
    Bij voorkeur dezelfde natuurlijk... Waren 2€ bij de zeeman.
    Hopen dat ze er vrijdag nog liggen... Eerder geen tijd om kinderloos naar de zeeman te gaan :)

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zaklampje is idd een grappig idee!
    Had vorig jaar bij mn zoon een scheetkussen in zikjn schoen gedaan, hij heeft er weken lang heel leuk mee gespeeld, totdat hij kapot ging... ga er dit jaar dus weer een halen!
    verder misschien nog een trapveer of van dat "smurfensnot" ofzo...
    Had vorig jaar ook een ei die je in water kon leggen en toen kwam er een dino uit ( 2 euro bij intertoys ofzo..) vond het erg leuk, al vond mn zoon het toen nog wat eng ( was toen 3,5).
    Voor mn dochter heb ik ene sinterklaas cd en wil nog 2 dingetjes erbij. Wil elke week 1 cadeautje doen en 1x snoep. Wilde bij Hema nog wat snoepgoed halen, een mini lettertje, een chocolade surprise ei ( bij kruidvat hebben ze speciaal voor sinterklaas) of een marsepeinen figuurtje oid. Ik zoek nog wat voor mn dochter van ca 2,5...???

19. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb 2 jongens en die zijn gek op auto's. De oudste is bijna 5 en vind hot wheels erg leuk dus hij krijgt 2 keer een hot wheels auto in zijn schoen. Wij hebben zo'n boek waar alle auto's in staan dus heeft hij al uitgezocht welke hij heel mooi vind. De jongste is ruim 1,5 dus voor hem een toet toet auto, een boekje van bob de bouwer en een auto van mega blocks. De oudste krijgt ook nog zo'n ei waar een dino uit komt als je hem in het water legt. Ze mogen bij ons 5 keer de schoen zetten, 3 keer met een cadeautje en 2 keer krijgen ze alleen wat snoep of een mandarijn.

20. Saskia78

Hier kreeg dochterlief zo'n ponsdingetje van de action...
    Met een dolfijntje.
    Inmiddels heeft ze een half pak vouwblaadjes tot dolfijntje "vermalen".
    En ik denk.... Dat ze er ook nog wel eentje in d'r schoen krijgt :)

Ze kon namelijk niet zo goed kiezen.. Of ze nou een dolfijn of een paard wilde :)

Deel Deze Pagina