Voor pakjesavond zijn wij bijna helemaal klaar. Alleen voor de schoencadeautjes kan ik nog weinig bedenken voor onze 6 jarige zoon, en 8 jarige dochter. Ze mogen bij ons 4 x de schoen zetten. De eerste keer zit er standaard een chocoladeletter in. In het verleden er altijd auto's, zakjes lego, potjes klei, stiften en kleine playmobil doosjes erin gedaan. Hier hebben we nu wel genoeg van. Maar wat dan wel. Ik wil er niet teveel klein prullaria erin. Waar vullen jullie de schoenen mee?
- een zakje orbeez - een armband van lego dots met extra zakje dots - zoon minecraft uno en dochter witte chocolade - de laatste keer schoenzetten krijgen ze een adventskalender, zoon hotwheels en dochter badspulletjes
Zakje Lego. Haha Beide een setje stempels met stempelkussen van goki Doosje vilt stickers Snails nagellak (afwasbaar) Chocolademunten.
Leesboek Stickerboek Transformer Tip toi boekje Marsepein Sylvanian konijn Hot wheels Uitbreiding rush hour
Chocoladeletter Chocolade munten Van die vieze muizen (die zij geweldig vinden ) Een klein flesje parfum Knutselsetje Kettinkje (Ali) Sleutelhanger (Ali)
Bruisbal voor in bad Spekletter (vindt ie lekkerder dan choco) Lego zoekboek/tijdschrift Chocolademunten Knikkers Pokemon kaartjes Knutselspullen
Bioscoopkaartje voor de (een) sinterklaasfilm, nu dus kijken of dat kan dit jaar. Een pakket om zelf kruidnoten te bakken Adventskalender
Als je geen prut wil zou ik kijken naar spul wat op gaat. Chocoladeletter, zoals iemand al schreef van die vieze muizen. Badschuim, badbruisbal Onze zoon is 6 en gek op knutselen. Dus krijgt hij wat te knutselen. Misschien kun je een klein setje doen zodat hij na de kerst ook op is. Onze zoon krijgt ook een boek, hij is gek op lezen.
Ik heb tot nu toe alleen snoepgoed gehaald en nerf pijltjes. Verder krijgen de jongens een zakje lego, een race auto, iets om te knutselen en ik denk beide een tijdschrift/doeboekje Dochter voque doucheschuim, ook een tijdschrift en verder nog geen idee.
Hier wat kleine dingetjes, meestal om te snoepen... Zakje chocolade munten Pakje chocolade sigaretten Chocoladeletter Tegen 1 december krijgen ze de adventskalender van 'Kinder Chocolade' Hier altijd lekkere dingen in de schoen, 1 x een mini cadeautje erbij meestal
Mijn zoon krijgt o.a. een spelletje, een Lego stickerboek met een klein zakje Lego, een etui en een adventkalender - mijn dochter een spelletje, een prinsessen stickerboek met een klein zakje Lego, een fluffy pen en een adventkalender. Daarnaast krijgen ze samen een pepernotenbakpakket.
Ik vond het dit jaar voor onze 10-jarige zoon erg lastig. Zelf gelooft hij natuurlijk niet meer, maar de jongste wel. En aangezien schoenzetten hier wel een vast ritueel is, moet ik voor de oudste ook was. De jongste is gewoon blij met een autootje, speelgoedslang en ander klein speelgoed. De oudste vroeger ook, maar een prepuber spreekt dat soort spul inmiddels minder aan. En mijn richtlijn is om rond de 5 euro te zitten voor schoencadeautjes. Ze krijgen allebei een keer een Lego Mario zakje. Dat vinden ze allebei leuk. Voor de oudste verder een klein bluetoothspeakertje, dat met een zuignap op de telefoon kan. (Action). Het ding leek een beetje op Toad van Mario, vond ik wel grappig. Verder voor hem een keer een tangle en 'de nieuwste rage' op fidget-gebied: een eet magneetringen. De ADHD-diagnose is blijkbaar ook tot Sinterklaas doorgedrongen, haha. Hij krijgt ook een muis voor z'n chromebook op school (Action game muis met licht... prachtig voor een 10-jarige jongen) en een moppenboekje. Die verslindt hij echt. En een keer één of ander science- doosje dat ik bij kruidvat tegenkwam. Al met al toch wel geslaagd, al vraag ik me af of hij er zelf ook zo over denkt. We gaan het zien.
Bij Action heb je ook een grappig mannetje wat een boekenlegger is met een lampje erin. Zoals deze maar dan stukken goedkoper: https://www.bol.com/nl/p/balvi-book-light-android-leeslampje/9200000104937318/?Referrer=ADVNLGOO002065-G-55886777925-S-476364499338-9200000104937318&gclid=EAIaIQobChMIv8TB7fL37AIViLbtCh0gyALuEAQYASABEgJPsfD_BwE Verder inderdaad dingen die handig zijn en opgaan: - soksloffen - bruisballen - lippenbalsem - tekenspullen - bodylotion - snoepgoed - leuk spelletje - adventskalender - Donald Duck of ander blad
Wat lekkers We hebben ooit mijn oudste neefje volwassen axe douchegel gegeven en daar voelde hij zich wel stoer door Van SES heb je vliegtuigjes vouwen Bij de action klein nerf pistool a 2,80 geloof ik Wij geven onze 5 jarige: Autootje Wat voor zijn treinbaan Klein nerf pistool Klein science experiment maar is hij eigenlijk net te jong voor maar ik help erbij
Bij ons krijgen ze; Jongen 5 Chocoladepop met een mandarijn Voetbal Hot wheels Sleutelhanger Meisje 8 Hairdooz mini Chocolade pop met een mandarijn Tijdshrift Katrien Duck Nagellakjes
Hier heb ik liggen: Badbruisballen Spirograaf Adventkalender met chocolaatjes Chocoladeletter Een Donald duck voor de oudste, Donald Duck junior voor de middelste Dinopoppetje Voor de jongste doe ik er afwisselend een boekje, taaitaaipopje of kruidnootjes in.
Een tijdschrift (dochter van 8 krijgt een lego friends tijdschrift, zoon van 6 van brandweerman sam) We twijfelen nog of ze de lego adventkalender (friends en city) op de laatste schoenzaterdag krijgen of met pakjes avond. Ik vind het wel een groot cadeau, maar het is ook wel weer leuk als ze hem zo dicht mogelijk bij 1 december krijgen. Verder moet ik nog even op zoek naar iets kleins. Leuke pen of klein spelletje ofzo