In december kunnen we met zijn drietjes of viertjes naar Euro Disney. Is dat leuk voor een kleintje van 1,5 jaar? Wie heeft er ervaring mee?
lijkt me wel erg indrukwekkend! Er is zoveel te zien alleen al! Maar het hangt ook wel van je kindje af waarschijnlijk. Zo zijn die disneyfiguren ook erg leuk, maar vind Keano ze eng, dan is het ineens een stuk minder leuk! Toen mijn neefje zo jong was hadden wij een abonnement op de efteling, en hij was wég van de draaimolen en dat soort kinder attracties, hij begon vaak te brullen als hij eruit moest (ook na 3 rondjes!). Oke, dat brullen isniet zo leuk , maar het was wel duidelijk dat hij het geweldig vond! Verder is het natuurlijk een hele omschakeling, hoe gaat dat normaal gesproken en slaapt je kindje gemakkelijk in de wagen? Verder zijn de faciliteiten in disney wel erg goed voor gezinnen met kleine kinderen/baby's. Zelf gaan wij eind november, dan is Fae pas 4,5 maand, maar we willen haar niet thuislaten (abonnement verloopt in december) . Dus ze gaat gewoon mee. Voor haar zal het niet zo leuk zijn als voor ons misschien, maar ik weet zeker dat het gaat lukken . In de lounge heb je trouwens een club- disney zitten, misschien dat je daar ook eens kan kijken.