Schoenen aan of uit in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hayat84, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujuulais

    Beaujuulais Fanatiek lid

    15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    We hebben hierover geen enkele regel.
    Het liefst loopt iedereen op blote voeten dus schoen/slippers etc gaan vaak uit.
    Hebben we ze eenmaal aangehad dan blijven ze soms ook aan.
    Kinderen die komen spelen doen ze heel vaak zelf al uit.
    Maar goed, we hebben een hond en kat hier lopen.
    Ik zuig iedere dag en dweil ook maar een schone vloer is niet gegarandeerd .
     
  2. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Kinderen lopen het liefst op blote voetjes, man op zijn sokken en ik draag mijn gympen overdag altijd aan. Zolang er geen modderschoenen zijn mogen ze hier gewoon aan blijven. Stofzuigen doe ik toch paar x per dag met drie kinderen en twee mopshondjes ;)
     
  3. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik begin smorgens met de grote zuigbeurt en dweil daarna...dan staat de stofzuiger in de aanslag en pak ik hem regelmatig om stukken opnieuw te zuigen.
     
  4. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.049
    2.430
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Onder het zand en haar zitten is wel het andere uiterste. Ik ben er erg verbaasd over dat er mensen zijn die drie keer per dag hun huis stofzuigen. En één keer grondig. Als ik hier grondig stofzuig is dit de volgende dag echt niet meteen nodig. Alleen de plekken waar gegeten wordt of waar het sneller vies wordt.
    Ik denk dat echt wel aan smetvrees ja.
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen smetvrees hoor, wanneer mijn man thuis is of schoonmoeder of moeder oppast stofzuigen zij ook 2 keer (uit hunzelf) omdat de vloer vol ligt met haren en broodkruimels.
    Ik ben misschien iets opgeruimder dan mijn man, maar 2 keer stofzuigen is hier helaas echt wel nodig.
     
    Mop81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina