Trouwdag "vieren"

Discussie in 'De lounge' gestart door Hopsatee, 22 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Wij zijn bijna 4 jaar getrouwd. Nu wil ik dat een beetje "vieren" normaliter gaan we altijd samen iets doen maar omdat we nu een baby van 5 weken hebben die ik nog niet bij de oppas wil laten wordt dat het nog niet echt.

    Ik ben nu op zoek naar leuke ideetjes: leuk cadeautje (kaartje sowieso) of leuke activiteit met eventueel een peuter en een baby erbij.

    Iemand creatief momenteel?
     
  2. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.456
    10.659
    113
    High tea op een plek waar je peuter ook kan spelen in de binnenspeeltuin. Bij verl tuincentra doen ze dit.
     
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ohw dat vind ik inderdaad een goed ider zeg! Hoezo bedenk ik dat niet zelf haha
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij gaan meestal uiteten, met of zonder kids.
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.494
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    En als je uit eten niet ziet zitten; dan lekker wat bestellen ergens en thuis lekker knus maken. Romantisch en/of juist gezellig en makkelijk op de grond picknicken
     
  6. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.538
    7.043
    113
    Wat wij wel eens doen is uitgebreid koken samen. Van tevoren recepten zoeken, ik doe meestal boodschappen, en zodra de kinderen op bed liggen gaan we samen koken en daarna uitgebreid eten, kaarsjes aan, muziekje aan. En dan zo 3 uur aan tafel zitten.
    Nu de oudste niet meer zo vroeg naar bed gaat beginnen we vaak al eerder met koken, en zodra de oudste om 8 uur op bed ligt gaan we eten.
     
  7. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Vind ik ook een goed idee voor nu! Denk dat dit hem wordt
     
  8. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Dit doen wij ook als we wat te vieren hebben. En dan lekkere hapjes/voorafjes waar onze kleuter ook mee van kan genieten, daarna kleuter naar bed en wij lekker tafelen.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  9. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Uitgebreid uit eten thuis idd ;) dit hebben wij ook eens gedaan toen ze klein waren. Erg gezellig en niet te moeilijk.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  10. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Haha zo simpel en niet zelf aan gedacht
     
    mama suus vindt dit leuk.
  11. Trirani

    Trirani Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.260
    1.090
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Uitgebreid eten thuis, wij gourmetten vaak dan (dat vinden onze kids ook leuk, eigen pannenkoekje maken, limonade uit een wijnglas etc.). Na kinderbedtijd film of aflevering serie waar je al naar uitkeek. Of gewoon natafelen. Plus een leuk cadeautje/kaartje o.i.d.
     

Deel Deze Pagina