Hallo, Beetje vage titel. maar ik hoorde via via dat iemand een soort hoesje voor over je vinger gebruikte voor een baby met doorkomende tandjes. Dan kon je het tandvlees masseren en zo wat verlichting geven of helpen met het doorkomen. Die baby vond dat heel prettig, ging er ook helemaal voor liggen. Weet iemand hoe zo'n ding heet en waar je het kunt kopen? En natuurlijk wat je ervaringen er mee zijn.
Hai , Volgens mij heeft difrax dat in zijn assortiment. En het is altijd goed om te gebruiken wanneer de eerste tandjes door zijn gekomen. Groetjes tinker
Ik denk dat ze een 'vingertandenborstel' (wat een gek woord, niet doordenken zoals dat heet) bedoeld. Dat is idd een soort hoesje, van hetzelfde spul als een flesspeen, fopspeen. Heb er ook een plaatje van gevonden.
Die heeft difrax ook inderdaad....hahahaha. Maar ik dacht dat difrax wel overal te koop was ipv jippies..... dus vandaar .....
Ik weet niet welke merken het allemaal hebben 8) . Maar ik denk ik zet er een plaatje van neer, dan is het duidelijk(er) wat ik bedoel.
maar dat is dus om de tanden die er al zijn te poetsen? Of heeft iemand ervaring met het borstelen van het tandvlees?
ik heb er een en Dano vind het inderdaad fijn. het is om zowel tandjes als het tandvlees te masseren. het is vrij zacht die steeltjes. soort siliconen ofzo.
Sorry Maar die dingen zijn dus te koop bij o.a. Etos, Kruidvat, DA, misschien Prenatal. Is voor het poetsen van de eerste tandjes en daarbij kun je ook de rest van het mondje (het tandvlees) dus poetsen.
misschien best een idee hier, want lars probeert zijn tandenborstel op te eten, bijna elke dag wel een haar eruit....