Zo te zien ben ik de enige die de sandalen echt vind vloeken bij het jurkje.. Het jurkje is al vrij 'druk' door het kant. Ik zou het zo neutraal mogelijk houden met me schoenen en tasje.. Het liefst inderdaad een hak maar dat wil je niet.. Dus dan dit model sandaal alleen dan plat. Verder geen sieraden, alleen mooie opvallende oorbellen.
https://www.sakestore.nl/monshoe-legergroene-sandaal-vanessa-421-71-000-01 Sdonya vind ik ontzettend mooi! Alleen ik ben al 182 cm en met zulke hakken ben ik zo ontzettend lang dat ik er wat onzeker door wordt. Dus dan maar wat platter en vol zelfvertrouwen haha. Maar heb wel zulk model schoenen gezien met lager hakje. Wordt het dan alleen niet te roze?
Zoiets; https://www.wehkamp.nl/kleding/schoenen/dames-sandalen/mango-sandalettes/C80_1A2_A26_917902/?MaatCode=0400&PI=0&PrI=20&Nrpp=24&Blocks=0&Ns=D&View=Grid&NavState=/_/N-16vmZ1lnnZproZprp&IsSeg=0 Is voor mij qua hak hoogte ook acceptabel haha.
Jaaaaa!! Ik zou echt voor zoiets gaan! Ik snap je issue qua lengte (ondanks dat ik hoge hakken juist prima vind kunnen bij langere vrouwen), maar dit staat denk ik echt een stuk eleganter bij je mooie jurk!
Ja absoluut te roze dan! Je sandalen zijn er echt prachtig bij... nageltjes in die kleur en clutch in kleur van de jurk of sandalen of combi en je bent echt beeldig die dag! Niets aan veranderen hoor
Nee je bent niet de enige, helemaal met je eens. Ik zou absoluut ook in de neutrale kleuren blijven zoals op jouw foto, maar dan een lager halje voor TS.
Hm nee, ik vind ten eerste de schoenen zelf al niet zo mooi en in combinatie met het jurkje vind ik het wel heel erg braafjes worden. Ik zou echt bij de sandalen die je al hebt blijven.
Hmmm de schoenen zitten echt verschrikkelijk. Ze zijn wel mooi maar ik kan er niet op lopen. Helemaal door blaren van een mudrun op mijn voeten En de h&m heeft vertraging met bezorgen dus mijn tasje komt ook niet aaarrghh. Het blijven dus de groene schoenen met bijpassende nagellak. Nu nog opzoek naar een tasje. Of zal ik gewoon mijn zwarte clutch er bij doen?
Zwart vind ik er net niet leuk bij terwijl ik je outfit echt geweldig vind! Geen tijd om nog even een h&m in te duiken of de markt over te gaan voor een leuk tasje?
Nee wil dr ook geen zwart bij. Heb het even gezien en dat is het niet. Ben even vriendinnen aan het appen En anders maar even iets bij de wehkamp. Dan is het er morgen wel. Helaas zit de h&m hier niet in de buurt.
Ik vind je sandalen er leuk bij, geeft de outfit een mooie twist. Anders wordt het al gauw te braafjes denk ik. Heel mooie jurk!
Zit er geen bijou Brigitte bij je in de buurt? Die hebben hier in het dorp heel veel clutches enzo, maar of ze ook echt die kleur hebben weet ik niet. Ff zoeken Edit: zij hebben wel clutches in het roze/nude. Online heb ik geen clutches gezien in de kleur van je schoenen.
Nee helaas niet in de buurt, en ook niet de tijd voor om de stad in te gaan. Drukdrukdruk. Heb deze bij de wehkamp besteld; https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-accessoires/dames-accessoires/mango-schoudertas/C21_DAC_DAC_148811/