Volgend mij is dit exact de kleur. Ik wacht even af tot Zalando ze weer heeft en bestel dan deze een nude schoen en navy. Ga ik kijken wat het beste staat. Bedankt voor de tips ladies! Nog nagellak tips dan dan?
Nagelak matching met het jurkje, niet met de schoenen. Wel even een foto van de complete outfit als hij klaar is he!
Ook op zoek naar coral red/berry red nagellak dus, check Ja zeker, dan kom ik langs in het andere topic
Ooo echt niet voor pumps of andere schoenen met gesloten teen gaan! Vind dat eerlijk gezegd echt geen gezicht bij een feestelijke jurk met korte mouwen. Ik zou echt voor zo'n model schoen gaan in nude of zwart. Heel simpel want het jurkje is al druk met dat kant.
Ja ik wil ook het liefst open, geen pump. Zwart vind ik weer zo “hard” ik denk dat ik voor nude of navy ga of precies de kleur. Deze zijn leuk alleen te hoge hak, ik ben lang dus dan ben ik een reus
Ja navy is ook heel mooi inderdaad. Dit model heb je ook met lagere hak! Ik draag ook altijd max 7,5 cm. Comfort boven alles
Daar dacht ik ook meteen aan. Het jurkje heeft best een knalkleur, dan zou ik de schoenen rustiger houden
Ja knal kleur lijkt alleen meer op de foto dan hij is moet ik zeggen! Maar nude en navy is nu mijn twijfel. Ook omdat ik nog een bijpassende clutch wil fiksen. Wat een dilemma’s
Qua nagellak zou ik niet voor rood gaan. Heb je denk ik ook grote kans dat het niet matcht. Nude nagellak kan ook heel mooi zijn of misschien gewoon doorzichtig (als je mooie nagels hebt).
Precies dit! Vind zwart ook een beetje te hard. En de precieze kleur vind ik ook niet zo top maar dat is een kwestie van smaak. Vind blauw en nude hele leuke opties!
Shit... echt waar? Doe ik dan al jaren fout. En zal ik ook nog wel ff fout blijven doen OT, navy lijkt mij het mooiste...