dames er zullen vast meiden zijn die in het bezit zijn van een ipad mini. onze laptop wordt steeds minder en wordt weinig gebruikt daardoor. wij beide gebruiken voornamelijk onze telefoons voor internet, maar de batterij gaat zo belachelijk snel leeg daardoor, plus het kleine sxherm is niet ideaal. nu zitten we er al een tijdje aan te denken om een ipad mini te halen. we hebben een meevallertje gehad die wat hoger uitviel dus we hebben nu de mogelijkheid. maar het blijft een hoop geld natuurlijk, dus ik wil wel graag weten of dat het waard is? bedankt!
Ik ben sinds zaterdag de trotse eigenaar van en Ipad (de grotere) en ik zou niet anders willen. Ik heb met de mini in mijn handen gestaan, maar ik vond het scherm te klein ... Ik zou niet meer anders willen overigens, dat retina scherm is ge-wel-dig. Ik vind het z'n geld wel waard
Ik heb de mini en ben er erg blij mee. Ik gebruik hem naast mijn Iphone eigenlijk als een soort laptop/muziekcollectie/foto-album en tv-scherm! Heel fijn ding, ik ben er superblij mee. Ik heb hem gekregen maar vind hem zeker zijn koopprijs waard!
Ik vind hem ook heerlijk en absoluut zijn geld waard! Maar helemaal zonder laptop zou ik ook niet kunnen. Heb je toch af en toe nodig voor iTunes, sommige bestanden openen, veel tikken, en online shoppen lukt ook niet overal op de iPad.
Ik heb het voor mijn verjaardag gekregen ( november ) en ik ben er erg blij mee. We hebben ook apple tv en ik heb een iphone. Nu heeft mijn man ook nog een Nieuwe Ipad van zijn werk gekregen. Dus veel sharen enzo. Handig met muziek, tv kijken op de pad, spelletjes en dergelijke Laptop is altijd handig voor tekstverwerken maar de min is verder ideaal! Mooi cormaat, licht
zowel de retina ipad als de mini, en de mini is stukken handzamer en makkelijker in gebruik qua gewicht de ipad 4 is gewoon topzwaar (660 gram) en de mini (310 gram) kun je met 1 hand vasthouden en makkelijker om e-books op te lezen en lekker in bed wat te internetten.. ik vind het een top aankoop, net als alles van apple trouwens..
Ik heb een gewone ipad en dat bevalt super!! Wij willen wel een ipad mini voor de kids er bij. Zelf zou ik geen ipad mini voor de vervanging van de laptop willen. Ik zou hem daar toch te klein voor vinden.
Ik heb een "gewone" iPad (de laatste generatie) en zou niet meer zonder willen. Lig veel op de bank/op bed en met mn laptop gaat dat niet meer. Buik zit in de weg en laptop word erg warm.
Ik heb de mini twee weken geleden aan mijn zus cadeau gedaan, omdat ik zelf al jaren gek ben met de 'grote' iPad. Ze is er erg enthousiast mee. Sleept hem overal mee naartoe. Voordeel is ook dat je de mini gewoon in je tas kunt stoppen. Hier zijn de ervaringen dus positief.
Ik heb hem een gewone Ipad, omdat ik het scherm van de mini te klein vind. Ernaast hebben we nog wel een laptop voor foto's, brieven enz. Daarnaast heb je voor een ipad altijd een computer nodig om er via itunes dingen op te zetten. Zelf vind ik het geen vervanger van een laptop. Dus als het straks jullie enige computer wordt, zou ik het niet doen.
Ik twijfelde een aantal maanden geleden ook (had er toen ook een topic over geopend). Uiteindelijk In de winkel ging het tussen de Ipad 4 en de Ipad Mini. Ik ben uiteindelijk voor de Mini gegaan om de volgende redenen: - Hij ligt superlekker in de hand (het 'normale' formaat vond ik echt zwaar) - De kwaliteit van het beeldscherm bevalt prima - Hij past makkelijk in mijn tas - Ik vind het beeldscherm meer dan groot genoeg voor internetten e.d., en ook met het formaat toetsenbord kan ik prima uit de voeten. Ik heb hem nu een week of drie en ik ben er superblij mee. Echt een aanrader! De laptop heb ik sindsdien nauwelijks meer aangeraakt.
Heb m toch maar gehaald De laptop gebruikt mijn man alleen voor webwinkels. Verder doet hij alles met de iPhone. We houden m wel, maar gewoon voor erbij. Ikzelf gebruik m helemaal niet meer. Morgen alleen nog een beschermhoesje halen, die hadden ze niet meer. Maar tot nu toe ligt ie heerlijk in de hand
Apps niet idd maar als je er foto's films of muziek op wil zetten of wil updaten moet dat wel via een gewone computer.
Ik ben gek op mijn mini, op alles van apple trwns Heb ook voor mini gekozen door de grootte en het gewicht.. Dat retina-scherm kon mij niet zoveel boeien + dag de gewone ipad zwaar is en niet zo handzaam..
Update naar een nieuwe IOS kan via de ipad zelf bij instellingen. Muziek downloaden kan gewoon via de store. Foto's die je maakt met je fototoestel kun je ook met de Apple sd card reader op je ipad zetten, heb je ook geen computer nodig, werkt handig
ik lees het al; daar ben ik mn man voor nodig. ik heb echt geen verstand van itunes etc. man gebruikt het wel veel. krijg de fotos er niet op en muziek niet gesynchroniseerd
oh echt! Dat wist ik niet haha. Ga maar eens op zoek naar dat ding Dat is 1 van de 2 dingen die ik mis op mn ipad mini. en ik moet nog iets hebben qua excel. Heb al zovaak gezocht, maar weet niet welke precies handig is. ts... je zult geen spijt krijgen van je aankoop, het is een super fijn apparaatje.