bloed uit oor, ontsteking?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaylen, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wat zou dat kunnen zijn? mijn meisje heeft bloed (een paar druppels) op haar matrasje liggen en er kwam wat uit haar oor, ik weet dat dit kan betekenen dat ze een oorontsteking heeft maar ze heeft geen koorts en het is ook gestopt nu.

wat zouden jullie hiermee doen? ze is vrolijk (uiteraard want ik heb haar even uit bed om het in de gaten te houden) en lijkt geen pijn te hebben.

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.153
    113
    Vrouw
    ik zou even de ha post bellen voor de zekerheid,, hier ook vaak oorontsteking maar nooit met bloed,,

Liefsz

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja sta in de wacht, ben al even aan het bellen.

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Heeft ze zichzelf niet gewoon gekrabt? Had mijn zoontje van de week namelijk ook

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.153
    113
    Vrouw
    die wachttijden ook altijd,, je staat tegenwoordig altijd maar in de wacht,,

Liefsz 8)

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja kan ook ik twijfel eigenlijk, er komt nu niks meer uit. nog steeds in de wacht bij de hap, ik neig naar ophangen, ze zit wel vaak aan haar oor dus krabben sluit ik niet uit.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.153
    113
    Vrouw
    je kunt ook nog even afwachten of het eenmalig was of dat er morgen weer een beetje bloed ligt :)

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja ik wacht morgen even af, als er dan weer bloed ligt bel ik nog even en dan wacht ik de wachtlijst af ;)

bedankt! je schrikt toch even.....moedertje gans dat ik ben :D

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.153
    113
    Vrouw
    :) haha dan ga je er gewoon voor zitten met je bakje koffie of thee net zo lang tot je aan de beurt bent :p

iedere moeder zal zo reageren :) ik wel in ieder geval ;)

Succes!

Liefsz 8)

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb ik vorige week gehad.. Schrok me dood toen ik L. uit bed haalde.. Dus meteen bij de HA geweest, bleek oorsmeer te zijn.. Als daar een straal water op komt (die ochtend gedouched) word oorsmeer rood zodat het lijkt dat er bloed uit komt.. Kan ook een oorontsteking zijn.. Gewoon even naar laten kijken..

12. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mijn zoontje heeft wel een oorontsteking gehad maar heeft geen seconden aan zijn oor gezeten, dus had er nooit aan gedacht. maar hij had zichzelf echt gekrabt, het was wel wat bloed wat eruit kwam maar zag later een wondje in zijn oortje zitten. Maar idd je schrikt echt

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik zag een wondje vanmorgen, ze heeft zich gekrabt :D

Deel Deze Pagina