Binnenkort ga ik mij weer aanmelden bij de sportschool. Ik had al een tijd geleden wat broeken tot net over de knieën gekocht, en toen kreeg ik 2 weken geleden een trombosebeen (en longembolie). Nu moet ik overdag een steunkous dragen (aan mijn linkerkuit), ook tijdens het sporten. Ik heb een zwarte en een huidskleurige. Denken jullie dat het een raar gezicht is als mijn steunkous helemaal zichtbaar is bij zo'n sportbroek? Zien de sportschoolgangers onder ons wel meer mensen in de sportschool mensen waar de steunkous goed zichtbaar is? Vind het jammer als ik nieuwe broeken 'moet' kopen, maar wil ook niet voor schut lopen.
Ja hoor! Ik zie regelmatig mensen sporten met een lange kous of iets. Denk er eigenlijk nooit wat van. Zo zie ik ook wel eens mensen sporten met een getapete knie of met een brace, dat is in mijn ogen hetzelfde. Nee, vind het absoluut niet gek of raar
Gewoon doen! Sowieso zou ik me niet zo druk maken om wat iemand van mijn kleding vind.... daarnaast vraag ik me af wat er gek is aan een steunkous? Er zijn genoeg mensen in de sportschool te vinden met braces, pleisters of ingetapete ledematen.
Ik voel me ineens een beetje 'bejaard' met zo'n ding aan en hou er ook niet zo van om alle ogen op me gericht te hebben. Maar zoals ik al lees, is het helemaal niet gek, en ga ik denk ik maar geen andere broeken kopen. Bedankt voor de reacties.
Ik sport met een brace die m'n halve been in beslag neemt. T hoort er maar gewoon bij. Ik sport om te sporten, niet om de mooiste te wezen 😉. Dus nee niet raar, gewoon doen!
Ja joh gewoon doen. Maar mag je alweer sporten na 2 weken? Rustig opbouwen he, want je benen hebben jet zwaar te verduren gehad en nog steeds dankzij trombose.
Nee, ik meld me over een paar weken aan denk ik... Eerst inderdaad nog een beetje rustig aan doen. Moet ook binnenkort voor controle naar de arts. Kijken wat hij erover zegt. Voel alleen helemaal niks meer van een zeer been gelukkig.
Gewoon gaan met die kous! Je zult misschien wat mensen hebben die ernaar kijken. Maar dat zal alleen maar zijn omdat ze niet weten wat het is. Ik zie ook vanalles rondlopen in de sportschool! En inderdaad rustig aan beginnen, maar daarin kunnen ze je bij een sportschool vaak prima begeleiden!