Ik zou nr 1 doen, omdat die het meest neutraal is. Mijn moeder heeft ook schoenen nodig die volledig voor haar gemaakt moeten worden en omdat dat een prijzige aangelegenheid is, krijgt ze maar 1 paar per jaar vergoed (gedeeltelijk, ik geloof dat ze alsnog de prijs voor een goede schoen als eigen bijdrage moet betalen, maar dat is ergens ook wel terecht). Ik weet niet of je nergens anders meer op kan lopen? Dat is eigenlijk bij mijn moeder zo, hoewel ze ook nog meerdere paren heeft van een stapje daarvoor (orthopedische schoenen die afgemaakt worden op je voet, dus niet vanuit het niets) en die gaan wel voor een korte periode. De andere 2 vind ik overigens ook leuk .
1 vind ik niet zo mooi door de schuine rits 2 de leukste beetje stoerder 3 het handigste te combineren met broek en rokje.
Nr 1 past overal bij. Dan nummer 3. Nummer 2 vind ik te smal bovenaan . Dat vind ik niet zo mooi onder rokjes bijv.
nr 3 ! Wat is die hak gaaf! 2 vind ik ook leuk - maar 3 wat unieker. Stoer en vrouwelijk. Kan op alles.