waar te winkelen voor dochtertje met dikke billen/buikje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moielle, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Goedendag allen,
    Vandaag weer geshopt bij de H&M. Voor mn jongste prima kunnen slagen. Voor mn oudste viel het weer tegen. Ze is vier jaar, maar heeft broek maat 128. Bovenmaat 128-134. Soms zit dat zelfs te krap bij haar middel. De verhoudingen kloppen dan ook gewoon niet uiteraard.
    Is er nou een merk waarvan jullie weten dat dat lekker past bij meiden met dikke billen/buikje?

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.514
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is het dan niet leuker om gewoon leuke tuniekjes/ jurkjes/ rokjes met een legging er onder te dragen?
    Mijn middelste was ook altijd wat flinker en die wilde toch geen broeken dragen dus kwamen we altijd goed weg.
    Nu vind ik de broeken bij h&m toch wel erg nauw vallen, ik vind het altijd een wonder dat er een kind in past hihi
    Mijn jongste is 110 cm en 18 kilo maar zelfs bij haar zitten jeans niet bijzonder comfortabel.
    Ik weet wel dat ze bij c&a een lijn hebben die extra wide valt, misschien daar eens kijken maar dat zijn dan volgens mij wel enkel jeans.
    Je dochter is dan wel groot met 128/134, hier is het 110/116 en ik vind haar al groot ;)

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Sowieso jurkjes ipv jeans.

Qua merk bv. Molo.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    H&M heeft ook een pluslijn voor kinderen die iets flinker zijn.
    Verder zou ik gewoon wat rondneuzen in verschillende winkels. Over zijn wel items te vinden die wat ruimer vallen.

Een leuke jeanstregging is misschien ook leuk met een wijdere top erover.

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Primark of zeeman?

6. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    De bovenkleding vind ik bij de Zara breed vallen.
    Kwa broeken idd cen a maar niet elke c en a heeft de pluslijn voor kinderen. Zeeman is niks. H en m moet je het net treffen, evenals de primark. Hier ook een flinke dochter.

7. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Zara valt hier inderdaad te breed, name it past misschien ook wel. Hier een meisje dat ook erg breed is, niet dik. Ze is ongeveer 1 meter en zou dus in 98/104 moeten zitten, maar draagt h&m maat 116. Haar oma maakt de broeken korter. Misschien ook een optie voor jouw dochter. Verder draagt zij veel esprit. Past misschien ook wel?

Deel Deze Pagina