kian op zijn hoofdje gevallen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jelly, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    Hey meiden

Daarstraks is onze zoon, die net begint te stappen, op zijn hoofdje gevallen. Omdat hij in zijn 'ik - stap - net' periode zit struikelt hij nogal regelmatig en komt zo op zijn hoofdje terecht... :(
    Daarstraks belande hij met zijn "slapen" (plaats tussen je oor en je oog) op de plinten van de parket. Hij begon meteen hartverscheurend te huilen, dus dat was goed...
    Toen we even later met zijn 3-tjes in het bad zaten, merkte mijn vriend een dikke buil op, net boven zijn oortje (dat nota bene vorige week ontstoken was... :confused: ) Nu zat hij heel de tijd naar die buil te grijpen. Wss omdat die plek toch wel nog pijnlijk was.
    Hij heeft niet moeten braken, is niet buiten westen geweest en reageerde verder gewoon normaal. Hij heeft ook nog zijn papje lekker opgedronken. Maar net omdat hij zo vaak naar die buil pakte, heb ik hem een zetpil opgestoken voor hij naar bed toe ging. Ik ga deze avond voor ik naar bed ga wel even nog een controlleren.

Moet ik me verder zorgen maken? Is het normaal dat er al zo snel een dikke buil op staat?

p.s. ben gisteren zelf bijna van halverwege de trap naar beneden gedonderd. Heb hieraan behoorlijke hoofdpijn overgehouden en ben omdat ik er zo van afzag al om 20u in mijn bed gekropen. Lijkt wel een pech-2-daagse bij ons! Hopelijk houdt het hiermee op?! :oops: :oops:

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ja hoor mijn zoontje had een paar weken geleden is hij bij iemand van schoot gevallen op zijn achterhoofd binnen no time een bult waar je U tegen zegt.
    Duurde echt ook een flinke week voordat het over was.

Verder ging het precies het zelfde als bij jou, heb voordat ik ging slapen nog een keer bij hem gekeken en in de nacht ook nog een keer en is allemaal goed gegaan!

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Ik zou vannacht je wekker wel een keertje zetten, gewoon voor de zekerheid, en even aan zijn koppie friemelen, zodat hij enigzins iest beweegst en je weet dat alles ok is...Maar goed dat ben ik ;)

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars had een tijdje terug zijn koppie gestoten waarschijnllijk tegen de kast aan gevallen, en daar zat ook gelijk een ei op, en binnen een dag was het ook pimpelpaars.... hij had er verder weinig last van. t zag er .... prachtig uit.... midvoor .....

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano ook eergisteren struikelde, en knalde met zijn hoofd tegen een metalen deurpost. een hele mooie rechte pimpelpaarse lijn, op een enorme bult. niet open, maar de bult was vandaag al bijna niet meer te zien.

zielig is dat he. ik denk als je twijfelt gewoon even checken vannacht. grijpen naar een bult is denk ik normaal. de huid staat strak en een blauwe plek is een vervelend gevoel.

sterkte!

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Anders een beetje Arnikind op smeren. Dat is een gel van VSM, die verkoelend werkt en zorgt dat de buil sneller slinkt. Daan kreeg een paar weken geleden een deur tegen zijn hoofd en toen had ik toevallig net een proefmonstertje ontvangen. Kon ik dus gelijk uitproberen.

Sowieso is het handig om na een harde val de bezeerde plek te koelen met een theedoek met ijsblokjes/koelementen erin. Dat gaan de zwelling van de buil enigszins tegen.

Groetjes, Wendy

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn is vorige week vrijdag van de glijbaan afgevallen en zijn linkerhoofd was 1 schaafwond en op zijn voorhoofd nog 2 lekker bulten.
    Ik heb stijn toen lekker voordat hij naar bed ging een zetpil gegeven want hij is al eerder zo hard gevallen en toen werd hij steeds huilend wakker, ik denk dat hij toen hoofdpijn had.
    Als je denkt dat je kleintje nog pijn heeft dan zou ik hem gewoon nog een zetpilletje geven vanavond.

Share This Page