mensen hou je kind weg bij het tanken!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

net een hele boze vriend aan de telefoon.

de 4de keer in 2 maanden dat hij eerste hulp heeft moeten verlenen aan een kindje omdat het mee staat te kijken met papa of mama hoe die aant tanken is.

vriend had ze gewaarschuwd hou je kindje op afstand want als de tank vol is kunnen er druppel omhoog spuiten en kinder zitten op oog hoogte dus die krijgen het in hun ogen!

niet luisteren en jawel een hoop gegil over het station kind heeft benzine in de ogen!

dus vriend maar weer een oog spoel fles gepakt en de ogen uit gespoeld en de mensen naar de hap gestuurt!

vriend heeft echt zoiets van er staat niet voor niets aan gegeven bij de pompen verboden tot 15 jaar! juist vanwege de ongelukjes die er kunnen gebeuren.en de meeste luisteren gelukkig wel als hij waarschuwd maar sommige niet met gevolg dit soort dingen!

veel mensen weten niet hoe gevaarlijk dat het is! laat je kinderen in de auto en tank alleen.

zijn mensen echt zo ontwetend of willen ze het niet weten?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik wist ook niet dat het zo gevaarlijk was eerlijk gezegt.
    Heb ook nog nooit gehad dat er benzine spetterd ofzo.
    En heb ook nog nooit bij benzine pompen een verbod gezien tot 15 jaar.

Maar ik laat mijn dochter altijd in de auto bij het tanken.
    Wij wonen in een kleine woonplaats, en hebben dus geen super grote tankstations.
    Meestal tank ik bij een onbemande pomp.
    En anders tank ik altijd bij de shell, waar ik haar vanaf de kassa gewoon kan zien zitten.

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik wist het eerlijk gezegd niet, heb ook nog nooit zo goed gekeken dat ik die waarschuwing gezien heb.
    Maar goed, bij deze heb je iig 1 iemand bereikt met je waarschuwing, bedankt!!!

Enne, hoop dat dat kindje er niets aan overhoudt...

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik wist het ookniet, maar tank ook nooit.

MAar nu zal ik het in ieder geval nooit vergeten en andere waarschuwen

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik denk dat veel mensen het zich gewoon echt niet realiseren. Pas als je 'ermee te maken hebt', zoals jij vanwege je vriend of ik vanwege mijn vroegere werk ;) besef je dat zulke dingen kunnen gebeuren. Wel goed dat je er nu voor waarschuwt! Wie weet hoeveel mensen je op deze manier bereikt. :)

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Eigenlijk ook nooit zo bij stilgestaan (gelukkig zitten ze altijd in de auto), maar zal dit berichtje niet meer vergeten! THNX!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha ja inderdaad. en weetje het hoeft echt maar z'n klein druppeltje te zijn dat je het niet eens zien. ik een oog kan het echt kwaad.daarom hebben de chauffeurs ook van de apenpakkies van beschermende stof aan.

weet je trouwens dat arnhem naar 1 vervoerder is gegaan? en pernis naar 1 nw helemaal niet meer

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Is eigenlijk heel logisch. Ook die dampen zijn niet zo goed. Ik vind het uberhaupt raar dat mensen toch kind uit de auto blijken te halen om te laten kijken.

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ik wist het ook niet! We zijn allemaal heel onwetend blijkbaar, er spettert nooit iets bij mij bij het tanken, de kinderen zitten ook altijd gewoon in de auto (eigenlijk tank ik altijd als ik alleen ben maar ok), ik heb een dergelijke waarschuwing ook nog nooit gezien, maar ik zal dit bericht onthouden!! Dus mijn dank!:D

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Buiten die benzine, wil ik mijn kinderen ook niet daar hebben staan... er rijden auto's, benzinedampen, rotzooi op de grond enz enz...

Die waarschuwing voor kinderen heb ik overigens nooit gezien ;)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik vind het trouwens ook een veel te veel gedoe om de kinderen uit hun autostoeltje te halen enz, voor hoogstens 5 min werk ;) Ben ik langer bezig ze in en uit de stoeltjes te halen dan dat ik aan het tanken ben...

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee idd de kans dat er ook nog wat anders gebeurd is ook aanzienlijk aanwezig, gewoon IN die auto het is geen attractie ofzo..

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik had precies dezelfde gedachtes als Napoleon..

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat goed dat je het plaatst. De waarschuwing ken ik niet maar het is goed om te weten!

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik moet lachen omdat ik je onderschrift zie ja met 4 kindjes ben je wel even bezig :D (straks 5)

16. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Het klinkt logisch, maar had er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan. Goed dat je het hier eens plaatst!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Had er ook nog nooit bij stilgestaan!

Zou zelf mijn kindje nooit mee laten helpen met tanken!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb er ook nooit bij stil gestaan maar net als napoleon al zei, waarom zou je voor die paar minuten je kind helemaal uit de auto halen :( Bij mij is het trouwens niet eens opgekomen op hem 'te laten helpen' bij het tanken ;) Wat moet zo'n kind daar toch ;)

19. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Bedankt voor de waarschuwing, ik moest zeggen ook ik wist het niet hoor! Maar de meiden haal ik niet uit de auto om te tanken, wij hebben hier alleen een onbemande pomp op het dorp en daar tank ik eigenlijk altijd, maar de meiden blijven lekker zitten hoor!

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wist het ook niet.

Bedankt voor de tip. Zoonlief mag voortaan alleen nog mee naar de kassa haha om een reepje snikers te halen.;)

Deel Deze Pagina