hoi hoi, Ik moet voor 1 april aangifte doen en mijn jaaropgave kan ik nergens meer vinden. ik dacht dat het niet erg was, omdat het tegenwoordig al vermeld staat als je het programma opent. maar mooi niet dus.. nu kan ik me herinneren dat je de gegevens ook kunt aflezen van je salarisstrook, en laat ik die van december gelukkig nog wel hebben. maar wie weet hoe en waar ik nu precies moet kijken? groetjes Marieke
Ik ben een aantal jaar geleden ook een jaaropgave kwijt geraakt en ik heb toen de belastingdienst zelf gebeld en het verhaal uitgelegd dat ik die aangifte wilde doen maar die opgave miste. Ik kreeg toen van die mevrouw aan de telefoon de bedragen die ik nodig had. Alle gegevens die jij nodig heb qua inkomen op de aangifte is allang bekend bij hun. Je zou het eens kunnen proberen, al weet ik niet of ze dat tegenwoordig nog doen want ik praat nu wel over een jaar of 8 geleden.
vreemd...bij ons stond alles al ingevuld...Heb zelfs (was ik vergeten!) nog van 2 weken in januari daar loon op gekregen....hihi heb nooit een jaaropgave gehad van die werkgever...heb er wel om gebeld maar nog niet gekregen............maar het stond dus al vermeld....vreemd dat het bij juouw er niet staat! Heb je ondertussen gestopt met het programma? Want dan moet je gewoon ff opnieuw downloaden en opnieuw beginnen dan moeten in principe die gegevens er in staan hoor.....Want dat was ook zo bij vrienden van ons...1e keer ff geopend en weer afgesloten....later aangifte gedaan maar geen gegevens!! En toen weer opnieuw gedownload en voila gegevens waren er weer!! Hopelijk voor jouw kom je er snel achter, en op je loonstrook moet je kijken naar het totaal wat je verdiend hebt...en wat je daarvan aan loonbelasting hebt afgeleverd.... Moet erop staan, meestal zo ergens onderin......weggestopt hihi.
dank jullie wel! ik ga m eerst opnieuw downloaden, als dat niet werkt bellen, en als laatste van mijn loonstrook afhalen.
Je kan ook altijd dat bedrijf of waar de jaaropgave dan van is bellen, ze kunnen een kopie sturen.. (tenminste dat is bij mij wel 3x gebeurd)