ik ga nu een hele domme vraag stellen, maar wat zijn nou precies flex-zooltjes? ik heb schoentjes voor mijn zoontje gekregen voor als hij kan lopen, de zool is niet onbuigbaar maar ook niet zo dat hij dubbel kan als het ware. het geeft wel iets mee. is het dan een flexzool of niet?
Grappig ik kom uit biddinghuizen! Ik heb mijn dochter haar eerste schoentjes in harderwijk gekocht(bij die zaak tegenover de kinder/baby winkel). Bij die zaak hadden ze trouwens ook shoesme) toen ze nog niet echt goed liep had ze leren slofjes van baby paws.
Sorry Ik las er gewoon veel verschillende dingen over, en nu ze achter haar loopwagentje loopt ben ik er misschien wat meer mee bezig. Ik las ook wel dat Scapino schoentjes goed zijn, maar hoe goed is altijd de vraag. Nu jullie allemaal zeggen dat ik beter voor de eerste schoentjes naar een speciaalzaak kan gaan, ga ik dat zeker doen! Nee niet morgen, maar ik vind het fijn om te weten en om alvast even te kijken of er hier iets in de buurt zit. Ik koop zelf mijn schoenen wel vaak bij een goedkopere winkel, dus ik heb geen idee welke schoenenwinkels hier in de buurt ook babyschoentjes verkopen. Vandaar een beetje!
tja , dat is wel vrij vroeg al bij 8 maand...je kan haar eerst beter op sokjes laten lopen als ze echt buiten gaat lopen , raad ik je aan om naar een schoenenspeciaalzaak te gaan.. ze meten het voetje even op, het advies is beter als bv van haren of schoenenreus. zelf heeft esmee schoentjes van Shoesme, echt een aanrader , lopen ze zo op weg... !!