Ik heb een vrij grote hal en heb er een leuke meiden kast staan. Brocant wit. Daar passen met gemak alle schoenen in! Al moet ik zeggen dat er alsnog genoeg naast de deur staan vaak. Gemakzucht
Ik moet eigenlijk de meterkast weer opruimen, dan kunnen daar de veel gedragen schoenen en sloffen in. Mijn zoon legt de zijne nu in een inham tussen de banken. De jongste is verslaafd aan zijn schoenen, dus die draagt ze de hele dag (ja sloffen, anti-slip sokken, stug volhouden is allemaal al geprobeerd). Ik breng mijn schoenen naar boven, daar staat een deel in mijn slaapkamer en een deel op de gang, op beide plekken in een rek.
Een schoenenkast, passend bij de kapstok. Er kunnen acht paar in maar ik prop mijn werktas er ook altijd bij dus er staan er vijf paar in. De rest staat boven in de inloopkast.
Ik heb zo'n simpel Schoenenrekje in de gang staan niet super netjes maar wel meer opgeruimd. Boven in mijn kledingkast hangt nog zo'n soort schoenenzaak aan de roede, daar zitten de schoenen in die ik op t moment niet draag
Wij hebben deze schoenenkast van ikea inde gang. STÄLL Schoenenkast 3 vakken, wit - 79x148 cm - IKEA Neemt echt niet veel ruimte in en passen behoorlijk veel schoenen in. Ikea heeft ook nog andere schoenenkasten, in andere formaten. Ik vind het persoonlijk wel echt heel rommelig als alle schoenen los in de gang liggen te slingeren.
Wij hebben ze ook in de meterkast. En 1 paar schoenen van ieder staat onder de verwarming bij de voordeur.
Wij hebben er een houten ikea kubus staan waar de schoenen in liggen. Zoals onderstaande foto, maar dan als vierkant.
hier hebben we een schoenenkast en nog een mand voor de kinderschoenen en laarzen. mama met een schoenen tic en 2 kinderen die dat ook hebben. (hoe zou dat nou komen?) het "probleem" is dat alle schoenen in de mand ook gedragen worden, dus naar boven doen heeft geen zin want dan liggen ze na een week toch weer beneden. ik wil nog een betere schoenenkast dan we nu hebben, maar dat gaat nog even duren want daar hebben we nu de ruimte niet voor.
Ik lees mee. Verschrikkelijk probleem. Onze gang is klein en de meterkast niet diep genoeg. We hebben 2 schoenenrekjes staan (van meerdere verdiepingen), maar nog is het een zooitje.
Wij hebben in de gang een kist staan met schoenen. In de keuken staat een ladekast met sportspullen en schoenen van ml. Schoenen die ik niet vaak gebruik staan op de kledingkamer.
De schoenen die we op dat moment t meest gebruiken ( 3 a 4 paar ) in de schoenenkast in de gang. De rest op zolder.
Denk dat ik dan toch voor een schoenenkastje ga en dan een ander plekje zoeken voor een tafeltje. Maar dan vraag ik me nog steeds af hoe je dat doet met laarzen? Hoe doen jullie dat?
Die staan op de kledingkamer. Nou draag ik bijna nooit laarzen dus voor die enkele keer haal ik ze wel naar beneden.
Ja dat is dus een ding, draag juist nooit lage schoenen En dan nog een vraagje... Wat doen jullie met alle mutsen, sjaals, handschoenen e.d. in de winter? Mijn gang is best een puinhoop geloof ik, tel er nog 2 kinderwagens bij op en een overvolle kapstok en... tja...
Hier in een kastje de in gebruik schoenen, vaak nog paar op de bench vd hond die we die dag aan hebben. De rest boven op de speelkamer,daar staat schoen rekje,paar dozen en dan nog wat los erop (schoenen tik). Sjaals ect heb ik in van die sier dozen zitten die op een plank staan die onder de trap hangt. Paraplu is de meterkast meestal,maar met dit weer tegen de verwarming.
Irritant he! Het irriteert me echt mateloos ineens. Wil echt morgen naar de Ikea ofzo Offtopic, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
De schoenen die we dagelijks aantrekken liggen op de mat naast de deur. In de gang hebben we een washok. Daar hebben we schoenenrekken staan waar we de overige schoenen laten. Alleen die schoenenrekken zijn zo onhandig. Je kunt daar alleen lage schoenen in kwijt. Iemand een idee hoe ik mijn laarzen kan opbergen?