Die open rekken vind ik idd nog erg rommelig en onhandig. Daarom hebben we de gesloten schoenenkasten van Ikea, in die van ons passen ook gewoon laarzen.
Kun je zoiets niet kwijt? Schoenenkast Deze heb ik vorig jaar gekocht, ik heb precies een stukje muur waar deze past. Er zitten vooral schoenen in die ik niet vaak nodig heb. Maar bijvoorbeeld ook de skates, snowboots en regenlaarzen van de kinderen. In 1 vak passen ook 2 paar laarzen, als je ze gewoon plat legt. Verder heb ik bij de Action een leuke rieten mand gekocht, daar gaan de dagelijkse schoenen in als ze uitgaan. Nog steeds op een hoop, maar wel een afgebakende hoop... Matje ervoor waar ze op kunnen staan zodat niet alles onder de modder zit als ze ze uitdoen. Voor sjaaltjes, handschoenen, mutsen en andere losse zooi heb ik nog een ouderwetse melkbus staan. Op zolder heb ik nog een grote bak waar nu de zomerschoenen, waterschoenen en slippers inzitten, die wissel ik straks weer om met de winterspullen als het weer er weer naar is.
1 paar in de gang,de rest in een schoenenkast aan de binnenkant van de trapkast. In de trapkast nog een curverbak met zomerschoenen. Bovenop de kapstok een mand met sjaals,handschoenen etc.
@Nikki88, welke kast van ikea heb je? Ik heb zojuist gekeken maar volgens mij passen er geen laarzen?
In de voorraad kast anders piesen mijn katten in de schoenen. Of krabbelen ze kapot. Die kast zit trouwens naast de voordeur.