Man overal bij zijn?

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, May 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hello:)

Ik vraag me af of jullie man overal mee naar toe gaat?
    En dan doel ik met namen bijvoorbeeld op bezoek bij vriendinnen.

Het zit namelijk zo een vriendin van mij haar man die moet echt elke keer mee als we samen afspreken. Zijzelf vind dit geen probleem.
    Maar ik daarin tegen vind het helemaal niet gezellig dat hij telkens meegaat:), heb dit ook al aangegeven dat ik het ook eens leuk zou vinden om met haar alleen te zijn.

Als ik afspreek met een vriendin hoeft mijn man daar ook niet bij te zijn. Ik ga ook nooit met hem mee als ie naar vrienden toe gaat om bijvoorbeeld voetbal te kijken. We hebben wel gezamelijke vrienden waar we dan samen heen gaan, maar verder toch echt wel apart.

Begin me nu dus af te vragen of ik dan zo abnormaal ben dat ik het liefst alleen afspreek met m'n vriendinnen.

2. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Nee hoor. De ene keer gaat mijn vriend wel mee en de andere keer niet. Vanavond is het meidenavond, lekker alleen met de meiden!

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    mijn man gaat alleen mee als ook de man of vriend van diegene waar ik naar toe ga bij is. Hij gaat echt niet mee als ik alleen maar naar mijn vriendin ga. wat raar van die man van je vriendin.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee heb niet altijd mijn man bij
    we hebben ook onze eigen dingen en daar hoort soms een man niet bij hi hi
    vind het ook wel gezellig om effe zonder man te zijn whaha

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij ons gaat 't hetzelfde als bij jullie hoor, lijkt mij heel normaal. Als ik naar vriendinnen ga, gaat 'ie bijna nooit mee (zou ik ook niet willen trouwens) en andersom ook niet. Alleen naar gezamelijke vrienden gaan we samen en met verjaardagen/speciale gelegenheden.

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ow dit klinkt zo bekend he! vriendin van mij heeft dat ook die neemt ook overal die dikke pad mee naartoe en ergste is gewoon hij kan mij niet uitstaan en ik hem niet! maar die vent wil echt overal met zn grote neus bijzitten blehh tja het contact is nu echt zwaar verwaterd en ik zie haar alleen nog op verjaardagen van de kids..

7. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

nee hoor, jij bent niet abnormaal. wij hebben ook allebei eigen vrienden/vriendinnen. en met een vriendin samen bespreek je ook hele andere dingen dan dat je zou doen met een man in de buurt....;)

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    trouwens, dan moet ik ook iedere keer de kinderen mee nemen of een oppas zoeken. mijn beste vriendin woont bijna tegenover mij en we komen heel vaak bij elkaar over de vloer, vooral ´s avond thee drinken en sigaretje erbij. Moet er niet aan denken dat mijn man iedere keer mee gaat.

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

daar heb ik nu zo'nnnnn zin in! :D:D

10. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Nee de mijne gaat niet overal mee naartoe, doe ik ook niet bij hem.
    Vaak heeft hij pokeravondjes, dan gaat hij dus lekker alleen.
    En als ik wil afspreken met vriendinnen of met mn moeder hoeft hij ook niet mee, is meer wat voor de dames onderling zegt hij dan. :)
    Als we naar mn ouders gaan en mn pa is dus ook thuis dan gaat hij wel mee, wel zo gezellig natuurlijk.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Nee, soms gaat mijn man mee naar een verjaardag ofzo, maar meestal spreken we zonder hem af. Hij heeft daar zelf ook niet zo'n behoefte aan hoor ;). Vrijheid, blijheid.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    die van mij gaat ook echt niet altijd me hoor. wil ook weleens lekker meidenpraat hebben zonder hubbie erbij. met verjaardagen og andere dingen of als de mannen er ook zijn gaat hij wel mee.....

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik snap ook niet waarom hij telkens meegaat. Ik kan ook totaal niet met hem omgaan! Vind hem vreselijk en heb ook helemaal geen raakvlakken waar ik met hem over kan praten.

Hij gaat trouwens overal mee waar zij naar toe gaat.
    Als ik haar bijvoorbeel nu zou vragen of ze volgende week met m'n verjaardag mee gaat stappen met nog wat vriendinnen, weet ik zeker dat hij ook in de stad komt. Dus ik vraag haar daarvoor al niet.

Hij is heel wat ouder dan haar en zelf niet 1 van de mooiste, en zij daarin tegen is een enorme schoonheid! Ik en een paar andere vriendinnen denken dat dit de reden ook is dat hij haar nergens alleen naar toe laat, waarschijnlijk om zo mooi jong ding kwijt te raken.

14. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Maar dan nog.. om er dan als een bijtje omheen te hangen alsof het een bloem is.. ik zou de kriebels krijgen als mn vent echt OVERAL bij was.. het is een schat hoor daar niet van maar soms heb je gewoon even tijd voor jezelf nodig.

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ja jaloezie was bij hun ook het grootste struikelblok waarom hij altijd meeging... wij waren allemaal vrijgezel en zij was met hem en wist dat wij m niet uit konden staan.. dus die was bang dat wij slechte dingen over m zoudn zeggen en haar daardoor kwijt te raken :D tja niet mijn probleem moeten ze zelf maar oplossen!

16. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    moet er niet aan denken dat mn man overal mee gaat!!!!

al doen we wel veel dingen samen en dat is ook ontzettend leuk. we hebben ook onze dingetjes apart.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zou er ook de kriebels van krijgen...maar zij blijkbaar niet :S.
    Het is gewoon zo jammer, want ze ziet gewoon niet dat ze iedereen kwijtraakt omdat hij haar zo claimt.

Tuurlijk zou ik haar niet moeten laten vallen, maar om elke keer af te spreken met hem erbij daar heb ik geen zin in, en ze weet dit ook.

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ja maar als zij dat niet ziet is ze dat toch ook een beetje zelf schuld??? wij vroegen haar op een begeven moment ook niet meer mee en dat heeft ze echt wel gemerkt nou en als zij dan niet vraagt wat er is of er iets aan gaat doen ja dan ligt de bal bij haar en niet meer bij jou...

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nee joh tuurlijk niet, je bent al 4 dagen nicotine vrij, hou vol:D

20. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nee please, zou ik helemaal gek van worden, eigen stukje vind ik ook wel lekker.

Share This Page