Kinderfeestje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by susy26, May 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Zaterdag 20 Juni vieren we de verjaardag van onze oudste zoon. We hebben een springkussen gehuurd, en er komen 5 kindjes van school.

Nu was ik zo aan het denken, misschien leuk om ook iets buiten te doen, zat eerst te denken aan iets te maken met gips ofzo... of cupcakes versieren...

of zou het zo goed zijn? Iemand een idee, of advies?

bvd,

MVG

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Ouderwetse spelletjes zoals koekhappen, appel happen etc. Dat was hier een succes vorig jaar en zoon heeft het ook op een ander kinderfeestje gedaan. Daar heeft hij het nog altijd over.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

dankjewel voor de enigste die reageerd haha.

we denken er nog is over na, komt best goed hoop ik , en mis krijg nog wat tips hier..

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Ouderwetse spelletjes zijn inderdaad bijna gegarandeerd een succes. Je zoon wordt 5 jaar als ik het goed heb?
    Is een speurtocht wellicht nog een idee? Samen met de kindjes de pijlen volgen (die je eerder al hebt uitgezet) en opzoek naar een schat, in die schat zit voor iedereen een klein cadeautje.

Je zou ze ook een robot kunnen laten knutselen? Door middel van doosjes, oude wc rolletjes etc?

5. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik lees ook ff mee,onze zoon is in de zomervakantie jarig en word dan 6,ik heb zijn kinderfeestje gepland op 24 juni,en ben nog op zoek naar iets om gewoon lekker in de buitenlucht te gaan doen,vind al die kinderfeestjes in een indoorspeeltuin bijv niet te betalen! We hebben eventueel een binnenlocatie maar vind dat springkussen wel een goed idee,mijn zwager heeft een partyverhuur bedrijfje ;)

6. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

Mar 2, 2015
    877
    1
    0
    eerst cadeautjes uitpakken (maak daar eventueel een verstop spelletje van)
    dan cake/cupcakes versieren en opeten
    dan lekker op het springkussen
    daarna een speurtocht met als "schat" pakjes drinken en wat te snoepen
    En dan nog even op het springkussen

Knutselen zou ik met jongens niet zo zien zitten, sommige vinden het leuk, maar de meeste spelen toch veel liever buiten.

Een speurtocht adv een schatkaart of met pijlen was bij mijn dochters verjaardag een groot succes

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,133
    8,867
    113
    Speurtocht was hier vorig jaar ook een groot succes. Wij hebben het adhv foto's gedaan.

Cakejes versieren kan natuurlijk altijd. Anders heb je toch ook iets van taart oid en met cakejes versieren ben je toch weer net iets meer tijd kwijt.

Verder zou ik niet te veel plannen, zeker niet als je al een springkussen hebt staan. Zou gewoon zorgen voor voldoende speeldingen, dan vermaken ze zich meestal wel.

Wel zou ik zorgen dat je ook iets voor binnen achter de hand hebt. Stel dat het gaat regenen...

8. susy26

susy26 Niet meer actief

dankjewel iedereen, zitten leuke tips bij!

Share This Page