Zoon heeft ASS en nike valt bij hem onder sportschoenen en die weigert hij dus gewoon aan te trekken overdag. Die gaan netjes in zijn sporttas . (als hij nikes zou hebben want hij wil ze sowieso niet want het vind het nike teken lelijk ) Toen hij nog in de kindermaten viel wilde hij alleen schoenen van Meindl, dat was te doen (zo rond de 70 euro) maar ja als je in de volwassen maten valt kun je daar zo 100 euro bij op tellen. Heeft ons heel wat moeite gekost om hem duidelijk te maken dat Meindl schoenen (zijn wandelschoenen) voor ons niet meer te betalen waren voor ons (vooral omdat hij bijna elke 3 maand uit zijn schoenen is gegroeid) Toen heeft hij (tot vorig jaar) altijd wandelschoenen van de Decathlon gehad. En op eens voor de zomervakantie wilde hij schoenen aan passen in de schoenenwinkel en wilde hij (de geheel zwarte) sketchers hebben. En nu dus in eens ook nog eens de schoenen van Bjorn Borg. Maar misschien komt dat omdat we een hele grote ruime schoenenwinkel hebben gevonden (moeten we wel even 3 kwartier voor rijden) waar hij dus niet al te veel prikkels binnen krijgt.
Ok, dat is misschien wel in dezelfde provincie, maar toch ietwat ver weg . Toch bedankt. De schoenen lijken goed te passen trouwens, zeker ook breed genoeg.
Piedro misschien? Ik ken een goede zaak qua advies in Breda, maar ik weet niet of je in de buurt woont. Je kunt - volgens mij - ook met hun appen voor advies om online de juiste maat te bestellen. Ze zijn op zondag altijd open.