Hallo, Ivm verhuizing laten wij onze goudgewaarderde hulp de eind schoonmaak doen, zij neemt haar 14 jarige zoon mee , dat vond hij gezellig en wat bij verdienen (die betalen we uiteraard ook gewoon). Dat gaat plaats vinden tussen kerst en oudjaar en nu wil ik een leuk pakket maken voor ze, voor haar kom ik er wel uit maar wat kan ik er voor een 14 jarige in doen? Ik ken hem helemaal niet, weet ook niet super veel interesses behalve carnavallen, en dat hij een techneutje is , hij haalde en haalt allerlei speelgoed en spullen uit elkaar en maakt het weer. Iemand wat leuke ideeën? Ze is echt mijn rots in de branding geweest de afgelopen weken qua huishouden en zwangerschap, dus ook voor haar zoon mag dit jaar echt wel wat extra zijn.
Oh dat is wel een goed idee! Misschien in combi met een PlayStation bon wat @suus1983 zegt. Wel ff checken of ze gamen op een PlayStation of wat anders. Dankjewel!
Als hij gek is op sleutelen, zal hij vast al een boel hebben. Een cadeaubon van bijvoorbeeld de brezan is misschien dan ook leuk, kan hij zelf uitzoeken wat hij nog mist